ارتش سوریه روز سه شنبه موفق شد ضمن سد کردن مسیر باز شده به دست تروریست ها در تل الصنوبرات حلب چند تن از تروریست ها که برخی تابعیت سعودی دارند را در مقرها و اتاق های عملیاتی آنها در ریف جنوبی و غربی حلب به هلاکت برساند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه المیادین، مسیری که تروریست ها به سوی محله های شرقی شهر حلب باز کرده بودند با بازپس گیری تل الصنوبرات به دست ارتش این کشور بسته شد.
 
یک منبع نظامی به المیادین اعلام کرد،جنگنده های سوریه و روسیه در عملیاتی تجمعات تروریست ها در اطراف الکلیات، خان طومان و حریتان را در داخل و اطراف حلب هدف قرار دادند.
 
همچنین در روستای خلصه تعدادی از مقرهای تروریست ها را با دقت زیاد منهدم کردند.
یک منبع نظامی به خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گفت: نیروی هوایی سوریه و روسیه ضربات متمرکز را علیه گروه های تروریستی در جنوب و غرب حلب وارد کردند و دراثر ضربات هوایی ارتش علیه تروریست ها در خان العسل، خان طومان، الاتارب و سرمدا تعداد زیادی از تروریست ها به هلاکت رسیدند و ده ها خودرو زرهی وابسته به تروریست ها نیز نابود شد. تعدادی از تروریست های به هلاکت رسیده تابعیت سعودی دارند.
 
خبرگزاری رویترز نیز به نقل از منابع خبری لبنان از پیشروی روز سه شنبه نیروهای ارتش سوریه در جنوب غربی شهر تحت محاصره حلب خبر داد.
 
محاصره حلب با هدف آزادسازی کامل این شهر راهبردی و پایتخت اقتصادی سوریه چند روزی است که به دست نیروهای ارتش سوریه تشدید شده است.
 
همزمان با آغاز عملیات بزرگ حلب، دولت سوریه با همکاری روسیه گذرگاههایی را برای انتقال ساکنین غیرنظامی این شهر از مناطق تحت کنترل تروریست ها به مناطق آزاد اختصاص دادند و ارسال کمک های انسان دوستانه نیز به اهالی شهر آغاز شد.
 
با این حال تروریست ها برخی از شهروندان حلب را پیش از عزیمت به نقاط امن بخش غربی کشته و هلیکوپتر امداد ارتش روسیه را نیز سرنگون کردند و از تحویل اجساد قربانیان آن خودداری کردند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس