کد خبر 615838
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶

فرمانده نیروهای روسیه در سوریه به پاس فداکاری‌های تیپ فلسطینی «القدس» در مبارزه با تروریست‌ها در حلب سوریه، به فرمانده این تیپ نشان شجاعت و افتخار اعطا کرد.

 به گزارش مشرق، «الکساندر ژوراولوف» فرمانده نیروهای روسیه در سوریه از «محمد محمود رافع» فرمانده عملیات نظامی در تیپ فلسطینی «القدس» تقدیر کرد.

تیپ «القدس» در صفحه رسمی فیسبوک خود نوشت: فرمانده روسی به پاس شجاعت‌ها و دستاوردهای تیپ القدس در ماموریت‌های نظامی در نبرد حلب، به محمد محمود رافع نشان شجاعت و افتخار داد.

تیپ مذکور هم‌چنین از شهادت 9 تن از نیروهایش خبر داد و افزود، این افراد در اولین عملیات برای آزادسازی منطقه «الراموسه» (در جنوب حلب) شهید شدند.

تیپ‌ «القدس» در آغاز سال 2014 از رزمندگانی در اردوگاه‌های «النیرب» و «حندرات» به فرماندهی «محمد سعید» تشکیل شد و در کنار ارتش سوریه در چندین نبرد در حلب و حومه آن شرکت کرد؛ نیروهای این گروه فلسطینی نام «فدائیان ارتش عربی سوریه» را برای خود انتخاب کرده‌اند.
 
تقدیر روسیه از فلسطینی‌های مبارز در «حلب» سوریه +عکس 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    0 0
    مرگ وضجه بر ترکیه بوز گوردی وگروه نور الدین زنکی بچه کش.....
  • الف رسول پور ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    0 0
    بایست به اونایی که تا یه بیگانه رو میبینند و برخی از اعمال نیکش رو به رخ مسلمانان میکشند گفت ببین مسلمان نیست ولی بخاطر غیرتی که یه فلسطینی برا هممسلکانش نشون میده در حلب ازشون تقدیر میکنه اون از مسلمان فلسطینی تقدیر میکنه برخیا تخریب.
  • مخلوق خدا ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    0 0
    احسنت به این بشر دوستیه روسیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس