تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه عشق و دلدادگی مردم نسبت به ائمه(ع) یک ادعا نیست بلکه امری همراه با عمل و اقدام است، گفت: امروز در جای جای دنیا مسلمانان، هویت اسلامی خود را بازیافته‌اند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در مراسم غبارروبی امام‌زادگان سلطان محمد و سلطان ابراهیم فردوس که همراه با نوای دل‌انگیز مداحی برگزار شد، اظهار داشت: امروز در جای جای دنیا مسلمانان، هویت اسلامی خود را بازیافته‌اند.
 
وی تصریح کرد: روز جمعه متعلق به حضرت ولی عصر(عج) است و ما باید خود را به عنوان منتظر حضرت مهدی(عج) به لحاظ فکری و اخلاقی آماده کنیم و به معنای واقعی منتظران مصلح کل باشیم.
 
تولیت آستان قدس رضوی افزود: عشق و دلدادگی مردم نسبت به ائمه(ع) یک ادعا نیست بلکه امری همراه با عمل و اقدام است.
 
رئیسی ادامه داد: مبالغی که در ضریح امام‌زادگان سلطان محمد و سلطان ابراهیم انداخته شده هر چند اعتبار ریالی آن کم است و اسکناس‌های درشتی نیست اما پشت هر قطعه اسکناس که داخل ضریح انداخته شده یک عشق و علاقه و محبت نسبت به خاندان عصمت و طهارت موج می‌‌زند.
 
وی گفت: ما امامزادگان خود را وسیله ارتباط با خدا می‌دانیم و اینها واسطه فیض الهی هستند و همانطور که مصمم هستیم عشق و علاقه خود را نسبت به ائمه اطهار(ع) و اهل ایمان ابراز کنیم نسبت به کفار باید خشن باشیم و با شدت برخورد کنیم.  
 
نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری اذعان داشت: با وجود اینکه مردم خراسان جنوبی در زندگی خود مشکلات اقتصادی دارند اما با کمک‌های خود مصمم هستند که بارگاه با عظمت امامین جوادین را در کاظمین به نحو احسن و در خور شأن بازسازی کنند و این نشان از همان عشق و دلدادگی مردم نسبت به ائمه اطهار(ع) است.
 
گفتنی است، مراسم معنوی غبار‌روبی امام‌زادگان سلطان محمد و سلطان ابراهیم(ع) فردوس و کلنگ زائرسرای امام‌زادگان در حاشیه شهر تاریخی تون و در کنار مسجد جامع قدیم در زمینی به مساحت یک‌هزار و 800 متر مربع و با زیربنای یک‌هزار متر مربع و اعتبار اولیه یک‌میلیارد تومان توسط آیت‌الله رئیسی به زمین زده شد.
 
همچنین امروز مبلغ 25 میلیون و 200 هزارتومان از محل نذورات مردمی در غبارروبی بارگاه امامزادگان فردوس جمع‌آوری شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس