آیت‌الله صافی گلپایگانی در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی گفت: همه باید مجموعه را در راستای ارائه خدمت به زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) همراهی کنند.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی آستان قدس رضوی، این مرجع عظام تقلید و استاد دروس خارج حوزه علمیه قم، ضمن تقدیر از تلاش‌های حجت الاسلام رئیسی در آستان قدس رضوی، اظهار کرد: امیدواریم این خدمات و توفیقات مورد رضایت حضرت رضا(ع) واقع شود و مردم بیش از پیش از آن‌ها بهره‌مند شوند.

صافی گلپایگانی از آستان قدس رضوی به عنوان مرکز اسلام و دین یاد و عنوان کرد: باید کارهایی انجام شود که این مرکزیت برای همگان جلوه‌گر باشد.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی نیز طی سخنانی در این جلسه به برنامه‌های جدید آستان قدس رضوی متناسب با منشور هفت‌گانه مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: به دنبال این هستیم که زیارت حضرت رضا(ع) را برای زائران دارای وضعیت متوسط به پایین از نظر اقتصادی تسهیل کنیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری همچنین بر ضرورت ارتقای فرهنگ میزبانی از زائران حضرت رضا(ع) تاکید و اظهار کرد: در این راستا اقداماتی با محوریت آستان قدس رضوی و با توجه به تجمیع ظرفیت‌های همه نهادها صورت گرفته است.

وی افزود: ما به دنبال این هستیم که بین حرم مطهر و حریم حرم حضرت رضا(ع) ارتباط بیشتری برقرار کنیم؛ به گونه‌ای که فضای محیط، معماری، رفتار با زائر، کسب و کار و ... در حریم حرم هم متناسب با فضای ملکوتی بارگاه منور رضوی باشد.

پیش از این حجت‌الاسلام رئیسی با حضور در محل استقرار آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی با وی دیدار و گفت‌وگو کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس