کد خبر 614160
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

مسئول امور پزشکی تروریست های تکفیری در سوریه اذعان کرد: با توجه به بسته شدن گذرگاه‌های مرزی اردن، مبارزان مجروح‌مان را برای مداوا به اسرائیل می فرستیم.

 به گزارش مشرق، به نقل از «القدس العربی»، مسئول امور پزشکی تروریست های تکفیری در سوریه به ارتباط تکفیریها با مقامات رژیم صهیونیستی اذعان کرد.

بر اساس این گزارش، وی در همین ارتباط تصریح کرد:  دولت اردن نزدیک به ۴۰ روز است که گذرگاه های مرزی خود با سوریه را بسته است. این مسأله سبب شده تا تعدادی از مبارزان (تروریستهای) مستقر در سوریه کشته شوند. لذا تصمیم بر این شده است تا مجروحان به اسرائیل منتقل شوند.

در همین زمینه «جمال الصیاصنه»، متخصص امور اورژانس و کمک های اولیه نیز مسأله اعزام تروریست های تکفیری در سوریه به سرزمین های اشغالی برای مداوا را تأیید کرده است.

گفتنی است، طی سال های گذشته رژیم صهیونیستی به صورت علنی به ارسال تجهیزات و کمک های امدادی به تروریست های فعال در سوریه پرداخته است. در تصاویری که چندی قبل از تلویزیون رژیم صهیونیستی پخش شد، تصویر تروریست های مجروح در حال مداوا در بیمارستان های اسرائیلی در حالی به نمایش درآمد که که نخست وزیر این رژیم با تروریست ها مشغول احوال پرسی بود.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس