یک فایل صوتی منتسب به سخنگوی داعش از طرفداران این گروه تروریستی می‌خواهد تا در ماه مبارک رمضان در اروپا و آمریکا دست به حملات تررویستی بزنند.

دعوت داعش برای حملات در آمریکا و اروپا در ماه رمضانبه گزارش مشرق، در یک فایل صوتی که اخیرا منتشر شده و ادعا می‌شود صدای «ابی محمد العدنانی» سخنگوی گروه تروریستی داعش است، از تروریست‌های تکفیری خواسته شده تا در طول ماه رمضان در کشورهای اروپایی و آمریکا دست به حملات تروریستی بزنند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، در این پیام صوتی آمده است: ماه رمضان در پیش است؛ ماه جنگ و جهاد و ماه فتوحات و باید برای آن آماده شوید و این ماه را به مصیبتی برای تمام نقاط اروپا و آمریکا تبدیل کنید.

در ادامه این فایل صوتی از طرفداران داعش خواسته شده است تا برای پیوستن به این گروه از کشور خود خارج نشوند و عملیات‌های خود را در همان کشوری که هستند انجام دهند.

در این فایل مسیحیان «صلیبی» نامیده شده‌اند و در آن آمده است: کوچکترین کاری که در محل زندگی صلیبی‌ها انجام دهید برتر و ارزشمندتر از کاری است که نزد ما انجام بدهید.

پیام صوتی منسب به سخنگوی داعش از طرفداران خود می‌خواهد تا همه اقشار جامعه اروپایی و آمریکایی را هدف قرار دهند و در توجیه این خواسته خود می‌گوید: جنگنده‌های آنان فرقی بین فرد نظامی، یا غیر نظامی و زن و کودک قائل نیستند.

به نوشته رویترز، هنوز تحقیقاتی درباره صحت و سقم این فایل صوتی و حساب توییتری که این فایل را منتشر کرده، انجام نشده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس