امشب منصوریان فرصت خوبی برای کسب سه امتیاز دارد.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان خیلی زود در استقلال طعم انتقاد را چشید. استقلال از دو بازی تنها یک امتیاز کسب کرد. از طرفی متحمل شدن اولین باخت موجب شد خیلی زود از علیرضا منصوریان انتقاد شود.

حالا فرصت خوبی برای استقلال است تا اولین برد را کسب کند و به آرامش برگردد. استقلال امروز میزبان صنعت نفتی است که یک رکورد عجیب در دو بازی قبلی به جا گذاشته است؛ نه گلی زده و نه گلی خورده است.

با توجه به محرومیت تماشاگران استقلال در بازی اول مقابل نفت تهران این بازی اولین فرصت استقلالی ها برای تماشای تیم منصوریان از نزدیک است و پیش بینی می شود که حمایت خوبی از منصوریان در بازی با نفت بشود.

به هر حال انتظار می رود استقلال در بازی امروز اولین بردش را کسب کند. تیمی که چند روزی است مدیری جدید به خود می بیند. بازی با نفت آبادان اولین دیدار استقلال با مدیریت رضا حسنی خو است.

در سوی دیگر نباید از انگیزه بازیکنان تیم آبادانی غافل شد. بیشتر آنها برای اولین بار است که در ورزشگاه آزادی به میدان می روند و نمی خواهند این فرصت طلایی را از دست بدهند.

استقلال نسبت به بازی با استقلال خوزستان حداقل یک تغییر خواهد داشت و با توجه به مصدومیت حسین کنعانی زادگان، منصوریان باید از بازیکن دیگری استفاده کند، مدافعی که عملکردش مورد پسند هواداران قرار نگرفت.

بردن نفت برای استقلال ارزش طلا خواهد داشت.
 
ترکیب تیم استقلال: سید مهدی رحمتی، هرایر مگویان، رابسون، غفوری، یعقوب کریمی، بختیار رحمانی، جابر انصاری، علی قربانی، کاوه رضایی، خسرو حیدری و امید ابراهیمی

نتیجه بازی قبلی: استقلال خوزستان ۲- استقلال تهران یک، نفت آبادان صفر- تراکتورسازی صفر.

جایگاه در جدول: استقلال با یک امتیاز دوازدهم، نفت با ۲ امتیاز دهم.

تیم داوری: محمدرضا اکبریان – سعید علی نژادیان – علی میرزابیگی – محمد فغانی – ناظر: اسماعیل صفیری
منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس