کد خبر 613271
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: ما با توجه به شکستی که در بازی قبل خوردیم همه توانمان را می‌گذاریم که پدیده را ببریم. ما فقط برای برد به زمین می‌رویم.

به گزارش مشرق، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار نفت تهران و پدیده خراسان گفت: ما با توجه به شکستی که در بازی قبل خوردیم همه توانمان را می‌گذاریم که پدیده را ببریم. ما فقط برای برد به زمین می‌رویم و باخت هفته قبل شرایط ما را سخت کرده است و باید روز به روز بهتر شویم.

وی ادامه داد: ما در این مدت اخیر تمرینات خوبی را دنبال نکردیم و فشار تمرینات باعث شد تا یکی دو بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته باشیم. اما سایر بازیکنان خیلی زیاد تلاش می‌کنند و امیدوارم مزد زحمت‌مان را فردا با گرفتن سه امتیاز بگیریم. البته باید بگویم که پدیده هم تیم خوبی است که مربی با دانشی دارد و در دو هفته اول یک برد و یک مساوی به دست آورده اما ما می‌خواهیم در خانه خودمان دست پر باشیم چراکه هفته بعد بازی سختی در اهواز داریم.

دایی در خصوص اینکه بازیکنانش موقعیت گلزنی زیادی از دست می‌دهند، افزود: هفته قبل هم در این باره گفتم که ما زمان اندکی نسبت به سایر تیم‌ها داشتیم و یک ماه و نیم از سایر تیم‌ها عقب هستیم و باید با تمرینات بیشتر این کار را انجام دهیم. البته بعد ازبازی با استقلال خوزستان تعطیلات لیگ می‌تواند به ما کمک کند. از طرفی هم جای خالی داریم و می‌توانیم بازیکن جذب کنیم هرچند که فعلا با همین داشته‌هایمان کار را پیش می‌بریم اما ما در بازی‌هایمان خیلی خوب حریفانمان را تحت فشار قرار می‌دهیم و حتی در بازی‌ قبل 10 کرنل و ضربه ایستگاهی گرفتیم که باید از این موقعیت‌ها استفاده کنیم.

سرمربی نفت در پاسخ به این سوال که آیا در لیگ شانزدهم داوری های مسابقات هم‌سطح بازی‌ها بوده یا خیر؟ اظهار داشت: شما خبرنگاران باید این مسئله را انعکاس دهید چراکه ما مربیان اگر حرفی بزنیم خیلی زود علیه ما جبهه می‌گیرند. شما بازی اول ما را کار نداشته باشید اما دقیقه 40 بازی با سپاهان اگر برای ما پنالتی می‌گرفتند و به گل می‌رسیدیم شرایط بازی فرق می‌کرد حتی دقیقه 80 هم یک پنالتی برای ما گرفته نشد شاید ما اگر دقیقه 40 گل می‌زدیم سیستم‌مان را عوض می‌کردیم و برنده می‌شدیم. نفت از داوری ضرر دیده و نباید کاری کنیم که حالا که بخش خصوصی به فوتبال ما آمده آنها فراری شوند. فوتبال ما بدهی زیادی دارد و اگر بخش خصوصی هم برود دیگر چیزی نخواهد داشت. قضاوت‌ها باید عادلانه باشد. البته اعتقاد من این نیست که به نفع ما گرفته شود بلکه ما می‌خواهیم حق‌مان را بدهند اما متاسفانه برخی سوت‌ها به ضرر ما بوده است.

دایی در خصوص اتفاقاتی که چند روز قبل در باشگاه نفت رخ داد و عده‌ای از طلبکاران با فریاد خواهان طلب‌شان بودند، گفت: به نظرم باید با مالکان جدید همکاری شود تا مشکلات حل شود. هیچ کجا هیچ کس با داد و فریاد به نتیجه نمی‌رسد و باید همه دست به دست هم دهیم تا روند خوبی طی شود.

وی در خصوص اینکه برخی از باشگاه‌های بزرگ کشور با سرپرستی اداره می‌شوند، افزود: من در حدی نیستم که در این باره نظر بدهم. این را باید از کسانی که این سرپرستان را انتخاب می‌کنند بپرسید. برخی می‌گویند سرپرست برای یک مدت کوتاه است اما می‌بینیم که برخی از سرپرست‌ها تا دوسال هم در کارشان باقی می‌مانند. برای خود من هم جالب است که فرق مدیرعامل با سرپرست را بدانم و کسانی که این عزل و نصب‌ها را انجام می‌دهند باید در این باره پاسخ دهند تا ما هم فرق آن را بدانیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس