کد خبر 613215
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه این تیم در دو دیدار اول نتایج خوبی کسب نکرد، گفت: دیدار با صنعت نفت برای شاگردان منصوریان مهم است و وی باید مراقب باشد تا اسیر این تیم نشود.

به گزارش مشرق،‌ جواد زرینچه مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با ابراز رضایت از عملکرد آبی پوشان در دیدار مقابل استقلال خوزستان گفت: درست است که آبی پوشان بازی را به هم نام اهوازی خود واگذار کردند اما نسبت به دیدار مقابل نفت تهران بازی بهتری از لحاظ فنی ارائه دادند.

وی تاکید کرد: در دیدار اول نمایش ضعیف و عدم هماهنگی بازیکنان را شاهد بودیم اما در دیدار مقابل استقلال خوزستان شاگردان منصوریان عملکرد بهتری داشتند و حتی می‌توانستند در دقایق ابتدایی بازی نتیجه را به سود خود تغییر دهند که دو ضربه جابر انصاری با بدشانسی درون دروازه استقلال خوزستان قرار نگرفت.

مربی پیشین استقلال خاطرنشان کرد: آبی پوشان در دیدار مقابل استقلال خوزستان با اینکه در یک هوای گرم بازی می کردند اما توانستند از لحاظ فنی و قدرت بدنی نمایش خوبی از خود ارائه دهند و هواداران را برای دیدارهای آینده امیدوار کنند.

زرینچه در خصوص دیدار استقلال تهران مقابل صنعت نفت آبادان گفت: با توجه به اینکه صنعت نفت تازه به لیگ برتر آمده هنوز یک چهره ناشناخته برای تیم‌هاست. منصوریان باید هوشیار باشد تا اسیر این تیم تازه به لیگ برتر آمده نشود و باید کار را در همان نیمه اول به پایان برساند. منصوریان باید بداند که می تواند با حمایت هوادارانش سه امتیاز این دیدار را کسب کرده و خود را به بالای جدول برساند.

مربی پیشین استقلال ادامه داد: آبی پوشان در دو بازی اول از خط دفاع متزلزلی برخوردار بودند و همین تزلزل باعث شد که نتواند از گل های زده دفاع کرده و در مقابل استقلال خوزستان در دقایق پایانی بازی تن به شکست بدهند.

جواد زرینچه تاکید کرد: مطمئنا منصوریان و همکارانش برای دیدار مقابل نفت آبادان برنامه و تدابیر ویژه ای اندیشیده اند تا بتوانند در تهران با حمایت هوادارانشان به ۳ امتیاز حساس این بازی دست پیدا کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کادر فنی استقلال باید تمرینات ویژه ای را برای خط دفاعی اش مد نظر داشته باشد تا آنها به هماهنگی لازم دست پیدا کنند.

مربی پیشین استقلال در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران استقلال می خواهم روز جمعه به ورزشگاه آمده و تیمشان را تشویق کنند زیرا حضور آنها می تواند در عملکرد بازیکنان تاثیر بسزایی داشته باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس