کد خبر 617698
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴

مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد باید به او و دیگر مدافعان این تیم زمان داده شود تا به هماهنگی و انسجام لازم برسند.

به گزارش مشرق، رابسون جان‌واریو درباره انتقادات از خط دفاعی استقلال، شرایط این تیم و ... صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

* این روزها انتقادات زیادی از خط دفاعی استقلال می‌شود. این انتقادات را قبول داری؟

دفاع استقلال نسبت به فصل‌های گذشته ترکیب جدیدی را امتحان می‌کند. بازیکنان حاضر در ترکیب جدید نیاز به زمان دارند تا با هم هماهنگ شوند. تک‌تک بازیکنانی که در خط دفاع بازی می‌کنند، بازیکنان خوبی هستند و تنها نیاز به فرصت دارند.

* چرا استقلال نتوانسته نتایج خوبی بگیرد؟


به‌طور حتم شرایط استقلال پس از تعطیلات لیگ متفاوت خواهد شد. قطعاً کادر فنی در تعطیلات لیگ برای ما تمریناتی در نظر می‌گیرد، که شرایط تیم بهتر شود. آنها استقلالی خواهند ساخت که مورد دلخواه هواداران باشد.

* در این مدت کار کردن با علیرضا منصوریان را چطور دیدی؟

منصوریان مربی بزرگی است. او به‌غیر از انجام کارهای تاکتیکی، روابط خوب و عاطفی با بازیکنان برقرار کرده است. روز اولی که به تمرین آمدم، احساس می‌کردم به‌خاطر مشکل زبان نتوانم ارتباط بگیرم، اما منصوریان کاری کرد که احساس تنهایی نکردم. او پشت من است و همان‌طور که گفتم شرایط استقلال پس از تعطیلات متفاوت خواهد شد.

* استقلال در هفته سوم لیگ در حضور 50، 60 هزار نفر با صنعت نفت‌آبادان بازی کرد. از بازی در حضور تماشاگران و این جو بگو.

جو ورزشگاه آزادی را دوست داشتم و خوشحالم به تیم بزرگی به نام استقلال آمده‌ام. البته تیم قبلی‌امبزرگ بود و در هر بازی 30 هزار نفر از بازی‌‌های این تیم استقبال می‌کردند. بنابراین با جو تماشاگران آشنایی دارم. امیدوارم در کنار هواداران استقلال سال خوبی را پشت سر بگذارم.

* چند روز پیش با هموطنت پادوانی شام خوردی. آیا می‌دانستی که او یکی از گزینه‌های پیوستن به استقلال است؟

پادوانی دوست خوب من است و خوشحال می‌شوم به استقلال بیاید. او می‌تواند به تیم ما کمک کند، اما آمدنش بستگی به نظر کادر فنی دارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس