کد خبر 613125
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳

مهاجم تیم فوتبال صبای قم گفت: در فوتبال ما چیزی که زیاد وجود دارد منتقد است، اتفاقا اکثر این منتقدها به فکر خودشان هستند.

به گزارش مشرق، غلامرضا عنایتی در خصوص وضعیت تیم فوتبال صبای قم اظهار داشت: واقعیت این است که شرایط خوب نیست، ما کم تمرین کردیم و بازیکنان زیادی هم جا به جا شده‌اند به خاطر همین برای هماهنگ شدن به زمان نیاز داریم. فکر می‌کنم تعطیلات لیگ بعد از هفته چهارم برای تیم ما خوب است.

وی درباره اینکه صبای قم به بازیکن جدید نیاز دارد، گفت: مسلما تیمی که 12 روزه جمع می‌شود کار دارد، فقط این را می‌دانیم که برای بهتر شدن وضعیت‌مان بازیکن جدید می‌خواهیم.

مهاجم تیم فوتبال صبای قم در مورد انتظاراتی که سرمربی این تیم از او دارد، عنوان کرد: من به عنوان بزرکتر در تیم مسئولیت دارم اما هر دستوری که سرمربی بدهد آن را اجرا می‌کنم و مشکلی وجود ندارد. همه ما تمام توان‌ خود را می‌گذاریم تا به موفقیت برسیم.

عنایتی درباره انتقاد‌هایی که به عملکرد علیرضا منصوریان در استقلال می‌شود، عنوان کرد: باید ببینیم چه کسی انتقاد می‌کند، در فوتبال ما چیزی که زیاد وجود دارد منتقد است. اتفاقا اکثر این منتقدها به فکر خودشان هستند و منافع خودشان اهمیت دارد. نباید همه منتظر لغزش یک نفر باشند تا به او حمله کنند. منصوریان در استقلال موفق می‌شود و ما هم باید به مربیان جدید و تفکرات جدید در فوتبال‌مان عادت کنیم.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس