کد خبر 612956
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رسانه محل تجلی همه مسائل و اتفاقات دنیای هستی است.

به گزارش مشرق، صفار هرندی ظهر پنجشنبه در آیین اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای ابوذر و گرامیداشت روز خبرنگار با بیان اینکه رسانه تجلی همه مسائل ازجمله فرهنگی، دینی و اقتصادی است، اظهار داشت: اگر امروز زنجان نام آور همت و افتخار بزرگی است و با شکوه‌ترین سوگواره‌های عاشورایی را در کشور برگزار می‌کند و زبانزد شده است، بی‌شک رسانه در انعکاس این زیبایی سهم برجسته ای داشته است .

وی با تأکید براینکه رسانه و مجموعه خبری جایگاه معتبری دارد، افزود: رسانه‌ها در حقیقت آینه اتفاقات دنیای واقعی و بازتاب دهنده آن‌ها  هستند که باید به خوبی و دقیق و هوشیارانه آن را انجام دهند و این جایگاه حرمت دارد و باید این حریم را پاس داشت که محقق شدن این امر بسیج همگانی می طلبد.

هرندی گفت: همه فعالان عرصه سیاسی، اجتماعی و معنوی باید پای کار بیایند و برای بازتاب زندگی واقعی و واقعیات موجود در هستی و تقویت آن‌ها، رسانه‌ها باید به خوبی قدم بردارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: اخبار و پیام‌ها باید توسط افراد امین و از منبع معتبر منتشر شود و اگر برای جاذبه کاری خود به خبر آب ببندیم از اصالت و حرفه خبر فاصله گرفته‌ایم .

هرندی تأکید کرد: در انتشار خبر آدرس غلط و اشتباه به خواننده و مخاطبین ندهیم و بیشتر خبر ها را برای مردم تنظیم کنیم.

هرندی گفت: وظیفه ما رسانه‌ای‌ها این است که جلوی اغتشاش و مغلطه را بگیریم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس