کد خبر 397961
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۷

پس از رفع توقیف نشریه «رمز عبور» از سوی دادستانی تهران، نهمین شماره این نشریه امروز در ۱۲۸ صفحه منتشر شد.

به گزارش مشرق، تیتر اصلی این شماره از رمز عبور به موضوع هسته ای و بندها و مفاد توافق احتمالی ایران و ۱+۵ اختصاص داشته و دکتر علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی به این نشریه گفته است:"طرف مقابل با بهانه جویی در پی تضعیف مولفه های قدرت ملی ما است".

در این نشریه که به موضوعاتی چون وزیر ۱۰۰۰میلیاردی و ۳۳ شرکت خصوصی، تیپ فاطمیون شیعیان افغانستان، سالگرد ارتحال مرحوم سید احمد خمینی، جریان شیرازی ها، اقتصاد بدون نفت، معجزه تاسوکی، جشنواره فیلم فجر، تحولات منطقه و گروهک تروریستی داعش و ... پرداخته شده، پرونده و گزارش های ویژه ای در حوزه های سیاسی، فرهنگی، بین الملل، اقتصادی و ... به چشم می خورد.

مصاحبه اختصاصی با دکتر علی اکبرصالحی، محمد حسین صفارهرندی، علی نیکزاد، محمود بهمنی و بهروز افخمی با عناوینی چون «متهم کردن منتقدان به همنوایی با اسرائیل فتنه است»، «به آقای روحانی اطلاعات غلط می دهند»، «۹۷ درصد اتفاقات بحران ارزی محرمانه است» و... از دیگر مطالب خواندنی «رمز عبور ۹» است. در این شماره همچنین پرونده ای ویژه به زندگی و شخصیت مرحوم استاد سیدمنیرالدین حسینی پرداخته و گفتگوهای اختصاصی با آیت الله حائری شیرازی، سردار حسین نجات، محمد باقر ذوالقدر و ... انتشار یافته است.

این نشریه همچنین به بهانه دستگیری "ح – الف" ، ناگفته هایی از پرونده غلامحسین کرباسچی را به نقل از رئیس سابق حفاظت اطلاعات ناجا منتشر کرده است.

کاوه اشتهاردی صاحب امتیاز و مدیر مسئول «رمز عبور» و محمد حسن روزی طلب سردبیر این نشریه است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس