کد خبر 612476
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱

رئیس پلیس و شهردار لندن اعلام کردند برای آمادگی مقابله با حملات تروریستی در این شهر، مردم نیروهای مسلح بیشتری را از این پس در سطح شهر خواهند دید.

 به گزارش مشرق، پلیس لندن و شهردار این شهر خبر دادند از این پس نیروهای مسلح بیشتری در سطح پایتخت بریتانیا دیده خواهند شد.

به نوشته بی‌بی‌سی، «سر برنارد هوگان هو» و «صادق خان» خبر دادند خیابان‌های لندن از این پس شاهد حضور نیروهای مسلحی هستند که بعد از حملات تروریستی در اروپا ضرورت حضورشان دیده می‌شود.

هوگان گفت هدف این اقدامات اطمینان دادن به عموم و جلوگیری از حملات احتمالی است. وی همچنین گفت تعداد افسران در سطح شهر افزایش پیدا می‌کند.

این اقدام پلیس انگلیس زمانی اعلام شد که حملات تروریستی اخیر در فرانسه منجر به مرگ ده‌ها تن شده است.

سر برنارد هوگان بار دیگر تاکید کرد که سطح تهدید امنیتی در لندن در حد بالایی قرار دارد و افزود «هیچ اطلاعاتی نداریم که حمله‌ای به زودی اتفاق می‌افتد اما آنچه ما می‌دانیم آن چیزی است که در کشورهای غربی دیده‌ایم.»

رئیس پلیس متروپلیتن افزود «ما حملاتی را در آلمان، بلژیک و فرانسه دیده‌ایم و احمقانه است که آن را نادیده بگیریم بنابراین مهم است که افسران پلیس و نیروهای مسلح برای پاسخ‌گویی حاضر باشند.»

 همچنین شهردار لندن گفت مهم است به مردم لندن این اطمینان داده شود که نیروهای پلیس و نیروهای امنیتی و همه مسئولان سعی در حفظ امنیت پایتخت دارند. خان افزود حملات تروریستی اخیر در دیگر شهرهای اروپایی درس‌هایی برای مسئولان لندن بوده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس