کد خبر 612536
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: افشارزاده به دلیل اینکه خودش احساس خستگی کرد درخواست کنار رفتن داشت.

به گزارش مشرق، مسعود معینی درباره کنار رفتن بهرام افشارزاده از مدیریت باشگاه استقلال گفت:‌ قبل از هر چیز باید از این فرد دلسوز و پاک تشکر کنیم چرا که او با وجود 50 سال سابقه مدیریت در ورزش به استقلال آمد و تجربیات خود را خالصانه در اختیار باشگاه گذاشت. او خودش احساس خستگی کرد و ترجیح داد که استعفا دهد و البته استعفایش را هفته گذشته به وزیر داده است.

وی در خصوص اینکه تکلیف مدیریت باشگاه چه می‌شود و چه گزینه‌‌هایی مدنظر هیأت مدیره استقلال است، گفت:‌ امروز قطعا در جلسه‌ای که اعضای هیأت مدیره در خدمت وزیر ورزش خواهد داشت سیاست‌های کلی در آینده تعیین می‌شود و ما رئیس و نایب‌رئیس هیأت مدیره را انتخاب می‌کنیم و در مورد سرپرست جدید باشگاه هم تصمیم‌گیری می‌شود. قطعا خود آقای گودرزی فرد مناسبی را برای جانشینی افشارزاده در نظر دارد.

معینی ادامه داد: خوشبختانه شرایط تیم مطلوب و خوب است. لیگ شانزدهم فرسایشی اما قطعا نسبت به فصل گذشته بهتر است. جا دارد از سازمان لیگ و کمیته داوران تشکر کنیم که مسابقات منظم و مطلوب برگزار می‌شود. ما برای هفته سوم هم حمایت همه‌جانبه از منصوریان خواهیم داشت و باید هفته سوم را با روحیه خوب آغاز کنیم. همه تیم‌های مدعی شروع متوسطی داشتند و من احساس می‌کنم که این هفته برای استقلال هفته خوبی خواهد بود و از هواداران هم می‌خواهم که روز جمعه استقلال را تنها نگذارند و با شور و احساس خود در ورزشگاه حاضر شوند.

معینی در پاسخ به این سوال که ظاهرا خود او هم جزء یکی از گزینه‌های مدیریت در استقلال است، گفت: من اصلا از این ماجرا اطلاعی ندارم و تنها تلفنی که به من شده برای حضور در جلسه امروز است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس