کد خبر 612336
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵

یک خبرگزاری فلسطینی به نقل از سفیر فلسطین در لندن اعلام کرد ایران از طریق کاردارش در انگلیس یک پیام برای رئیس تشکیلات خودگردان فرستاده است.

 به گزارش مشرق، پس از انتشار اخبار و عکس‌های دیدار «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با «مریم رجوی» سرکرده منافقین در پاریس، ایران سه‌شنبه (دیروز) یک پیام برای عباس فرستاد.

«سلمان الهرفی» سفیر فلسطین در لندن به خبرگزاری «معا» فلسطین گفت: کاردار ایران در لندن خواستار دیدار با وی شده و در این دیدار پیام ایران به عباس را تحویل داده است.

الهرفی افزود: پیام مذکور به محمود عباس رسیده و به زودی به آن پاسخ داده خواهد شد.

هنوز درباره محتوای این پیام چیزی منتشر نشده است.

محمود عباس در دیدار با سرکرده منافقین، وی را از آخرین تحولات منطقه خاورمیانه بخصوص مسائل فلسطین از جمله طرح فرانسه برای سازش مطلع ساخت.

در مقابل سرکرده منافقین نیز عباس را در جریان نشست سالانه منافقین که اخیرا در پاریس و برای اولین بار با حضور گسترده و آشکار مسئولانی از دولت‌های عربی مثل «ترکی الفیصل» رئیس اطلاعات پیشین عربستان برگزار شد، قرار داد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • مهدي ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
    0 0
    ما از تمام مقامات درجه يك كشور مان ميخواهيم مثل عقاب تيز بين وهوشيار باشند وبدانند كه جوانان وطن براي رشادت و ايثار تا آخرين قطره خونشان راسخ واستوارند وتاريخ اين حرف را به دشمنان ملت وناموس وشريعت ما نشان داده
  • ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
    0 0
    مريم رجوى ديگه نه تشكيلات قابل توجهى ونه طرفدارى دارد واين كار محمود عباس فقط يك كار سياسى وتبليغى شايد براى گرفتن امتيازى از ايران باشد ، درواقع به نوعى دهن كجى محسوب ميشه كه البته برخورد در حد خودش رو لازم داره ،
  • اذری اوغلو باولایت تا شهادت ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
    0 0
    رسالت ما چیز دیگر است ومحمود عباس و محمود عباس های خودفروخته که گماشته ی خود همین امریکاییها هستند نباید ما را که هدف اصلی ازادی قدس یعنی ازادی اسلام است سست کند چون ما خیلی وقت است که از ماهییت اینگونه افراد اگاه هستیم و هدف از اینگونه دیدارهای اشکار که حاصل از شکست های پی در پی در میدان های نبرد است برای دلسرد کردن ملت ایران از مقاومت است ولی زهی خیال باطل ملت انشاالله زیر سایه ی امام زمان عج اگاه هستند و این سناریو را مثل بقیه ی سنتریو های دیگر خنثی میکنیم انشاالله.
  • فرید ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
    0 0
    بابا خودتونو ناراحت نکنید بابایی رفته پاریس تنها و مورد نیاز ، زنیکه ای هم بوده بی معشوقه بی ترکی فیصل زپرتی شب بود وقلندران خاموش و محمود عباس و مری رجوی هم در اندیشه دیدار عباس بابا خودتون بخونید دیگه بد میشه توضیح زیادی بدم البته اگه مشرق جان منتشر کنه این مطلبه ممنون
  • فدائی امامت و ولایت ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
    0 0
    ان شاءالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس