کد خبر 607441
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰

گروه‌های تروریستی بر شدت حملات و گلوله باران محله‌های مسکونی حلب در شمال سوریه افزوده و دستکم ۱۳ غیرنظامی را شهید کردند.

 به گزارش مشرق، تروریست‌ها تکفیری ده‌ها گلوله سنگین و راکت به برخی محله‌های شهر حلب شلیک کردند.

10 غیرنظامی از جمله زنان و کودکان یک خانواده در حمله راکتی گروههای تکفیری به یک پارک در مرکز شهر حلب  شهید و 30 نفر دیگر زخمی شدند.

سه زن نیز در حمله عناصر تروریست به محله الاعظیمه شهر حلب به شهادت رسیدند.

همزمان ارتش سوریه به پیشروی خود در منطقه المعامل در محور اللیرمون در شمال شهر حلب ادامه داد و چند بلوک ساختمانی در غرب کارگاه الصباغ را بعد از درگیری با تروریست ها، به کنترل خود در آورد. در این عملیات شماری از تروریست ها کشته و زخمی شدند.

این درحالی است که آرامش شکننده ای در جبهه کشتزارهای الملاح – کاستلو در شمال شهر حلب – بعد از شکست آخرین تلاش عناصر مسلح برای پیشروی- برقرار شده است. مجموع خسارتهای تروریست ها از هفته های گذشته تا دیروز در این جبهه بالغ بر 40 دستگاه خودروی زرهی اعم از تانک و bmp و خودروهای مجهز به تیربار سنگین و موشک انداز بوده است. این یک دستاورد برای ارتش سوریه به فرماندهی سرهنگ سهیل الحسن به شمار می رود که در این محور عملیات نظامی حلب مستقر هستند.

اما در سطح تلفات، بیش از سه هزار تروریست از همه گروههای تروریست مستقر در شمال سوریه کشته شده اند. اسامی 204 نفر از این تروریست ها براساس اعتراف سایت و صفحه های مخالفان در اینترنت مستند شده است. برخی از آنها، سرکردگان ارشد عملیاتی گروههای تروریست هستند. صدها نفر از تروریست ها نیز در این مدت زخمی شده اند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس