عملیات در شمال و غرب شهر حلب که نزدیک به یک ماه پیش آغاز شده و تاکنون موفقیت‌های مهمی داشته است در محور اردوگاه حندرات در شمال این شهر ادامه دارد.

 به گزارش مشرق، در دو روز گذشته نیروهای سوری و مقاومت در محور اردوگاه حندرات تمرکز بیشتری داشتند و با پشتیبانی جنگنده های روس ارتفاع الشاهر را در حد فاصل اردوگاه حندرات و منطقه الشاهر آزاد کردند و تعدادی از تروریست های نورالدین زنکی را از پای در آوردند.

در محور جنوبی مزارع الملاح پیشروی نیروهای جبهه مقاومت در حومه شهرک صنعتی لیرمون ادامه دارد و علاوه بر پاکسازی کارخانه الصباغ، تعدادی خودروی نظامی تروریست ها منهدم شد.

در درگیری های یک ماه گذشته در شهر حلب، حدود 40 تانک و خودروی نظامی تروریست ها منهدم شده و حداقل 300 تن از عناصر تروریستی ک از جمله ده ها فرمانده نظامی تروریست ها کشته شده‌اند.

با عملیات نیروهای مقاومت علیه تروریست ها، پیشروی ها در شهرک خالدیه و اتوبان کاستیلو به سمت شهرک بنی زید ادامه دارد.

براساس اطلاعات بدست آمده تعدادی دیگری از تروریست ها به دلیل اختلاف با فرماندهان از میدان نبرد در جبهه شمال شهر حلب متواری شدند.

در مقابل، حملات خمپاره ای تروریست ها علیه شهروندان شهر حلب نیز همچنان ادامه دارد. روز گذشته بر اثر این حملات  10 تن شهید و ده ها نفر زخمی شدند.
 
انهدام 40 تانک و 300 کشته از تروریست‌های سوریه در یک ماه 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
    0 0
    40 تا تانک ؟ چه خبره الان ایران روهم 100 تا تانک نداره اونوقت داعش فقط تو یه ماه 40 تاتانکش نابود شده؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس