رئیس‌جمهوری سابق آمریکا ماه آوریل در جمع گروهی از مشاوران پیشین دولتش نگرانی‌های خود را درباره احتمال اینکه آخرین رئیس‌جمهوری جمهوری‌خواه باشد، بیان کرده بود.

 به گزارش مشرق، به نقل از شبکه خبری سی‌ان‌ان، اظهارات چهل و سومین رئیس‌جمهوری آمریکا در جمع کارکنان سابق دولتش در دالاس بیانگر چشم‌اندازه تیره حزب جمهوری‌خواه در زمانی است که دونالد ترامپ به عنوان نامزد اصلی حزب در انتخابات آتی ریاست جمهوری معرفی شده است. ظاهرا بوش این روزها و انتخاب ترامپ به عنوان نامزد حزب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را پیش‌بینی می‌کرد.

 جورج بوش، رئیس‌جمهوری قبلی آمریکا گفته بود: می‌ترسم که آخرین رئیس‌جمهوری جمهوری‌خواه آمریکا باشم.

این اظهارات را پایگاه خبری پولتیکو گزارش داد و دفتر بوش از اظهارنظر در این رابطه امتناع کرد. بوش و نیز پدرش، جورج هربرت واکر بوش که سابقا رئیس‌جمهوری بود و برادرش جب بوش که نامزد ریاست جمهوری 2016 بود، در گردهمایی ملی امسال حزب جمهوری‌خواه در شهر کلیولند ایالت اوهایو شرکت نکردند.

خانواده بوش از دونالد ترامپ میلیاردر در کارزارهای انتخاباتی حمایت نکرده‌اند. ترامپ ایده‌های جنجالی بیشماری داشته است که با واکنش‌های داخلی و خارجی روبرو شده است. طرح‌های ترامپ درباره ممنوعیت ورود مسلمانان به خاک آمریکا، ساخت دیوار در مرز مکزیک و ردگیری مسلمانان این کشور انتقاداتی را در پی داشته است.

ترامپ پس از اعلام نتیجه گردهمایی ملی جمهوری‌خواهان در پیامی توییتری نوشت:‌ "نامزدی حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده افتخار خیلی بزرگی است. من سخت کار خواهم کرد و هرگز شما را مایوس نخواهم کرد. اول آمریکا."
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس