کد خبر 606497
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱

ساعتی پیش رسانه های وابسته به گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد با انتشار خبری از هدف قرار گرفتن مواضع نیروهای دولتی سوریه در شهرک البعث قنیطره خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- ساعتی پیش رسانه های وابسته به گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد با انتشار خبری از هدف قرار گرفتن مواضع نیروهای دولتی سوریه در شهرک البعث قنیطره خبر داده اند.

اسراییل مجددا به سوریه حمله کرد؟+عکس

بنابر این گزارش، منابع نزدیک به دولت سوریه با تکذیب این خبر از اصابت دو موشک کاتیوشا شلیک شده از سوی گروه شبه نظامی تروریستی "الجبهه الجنوبیه" وابسته به ارتش آزاد به یک پادگان نیروهای ارتش سوریه در حاشیه شهر البعث واقع در استان قنیطره خبر داده اند. حسب اطلاعات منتشر شده بلافاصله پس از هدف قرار گرفتن این منطقه هواپیماهای بمب افکن ارتش سوریه سکوی پرتاب آن را بمباران کرده و بطور کامل منهدم کرده اند. استان قنیطره در مرز مشترک سوریه با فلسطین اشغالی قرار داشته و کلیه عملیات های نظامی گروه های تروریستی تکفیری در آن مستقیما از سوری اتاق عملیات مشترک اردن و اسراییل هدایت و برنامه ریزی می گردد. ارتش رژیم صهیونیستی با تاسیس دو بیمارستان بزرگ میدانی برای القاعده و ارتش آزاد مجروحان آنها را درمان کرده و برای نبرد با دولت سوریه مجددا به داخل این کشور اعزام می کند.

اسراییل مجددا به سوریه حمله کرد؟+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
    0 0
    پس این اس 400 کجاست؟روسیه با اسراییل ساخته و ما داریم کشته میدیم
  • ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
    0 0
    تو دهنی میخواد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس