مقامات ایالت لوئیزیانا اعلام کردند چند افسر پلیس در منطقه باتون‌روژ که ۱۰ روز قبل شاهد تیراندازی بود، هدف گلوله قرار گرفته‌اند.

به گزارش مشرق به نقل از آسوشیتدپرس، مقامات ایالت لوئیزیانا اعلام کردند چند افسر پلیس در منطقه باتون‌روژ که چند روز قبل شاهد تیراندازی بود، هدف گلوله قرار گرفته‌اند.

یک منبع به شبکه خبری سی ان ان گفت چندین افسر پلیس هدف گلوله قرار گرفته‌اند و دستکم سه تن از آنها جان باخته‌اند. رسانه‌های محلی به نقل از دفتر شهردار باتون روژ اعلام کردند هشت افسر پلیس هدف این تیراندازی قرار گرفته‌اند.

سی ان ان همچنین اعلام کرد دستکم هفت نفر در این حادثه زخمی شده‌اند.

گفته می‌شود این تیراندازی در فاصله اندکی از ساختمان مرکزی پلیس رخ داده است.

شاهدان اعلام کردند فرد مهاجم با اسلحه اتوماتیک خود در خیابان دیده شده و به محض رسیدن نیروهای پلیس شروع به تیراندازی کرده است.

گفته می‌شود این تیراندازی در یک مرکز خرید رخ داده و فرد مهاجم هنوز دستگیر نشده است.

حدود 10 روز قبل دو مأمور سفیدپوست آمریکایی در ایالت لوئیزیانا فرد سیاهپوستی را به‌ضرب گلوله به قتل رساندند. فیلم منتشر شده از این تیراندازی که حاکی از خشونت افراطی پلیس آمریکا است بار دیگر باعث خشم رنگین‌پوستان این کشور شد.

پس از این اقدام خشونت بار پلیس آمریکا تظاهراتی علیه نژادپرستی انجام شد که در طی آن 11 افسر پلیس هدف گلوله تک تیراندازان ناشناس قرار گرفتند و پنج نفر از آنها کشته شدند.
 
{$sepehr_album_42567}
 
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    0 0
    آمریکام پوکید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس