کد خبر 603364
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰

حیدرالعبادی در نشستی با فرماندهان امنیتی ، بر افزایش تلاش ها جهت تامین امنیت بغداد و جلوگیری از هرگونه حضور مسلحانه در پایتخت تاکید کرد و در عین حال برخی منابع خبر دادند که وی وظیفه مدیریت فرماندهی عملیات بغداد را به یک سرلشکر ستاد محول کرده است.

به گزارش مشرق، در بیانیه ای که دفتر نخست وزیری عراق در اختیار رسانه ها قرار داده است، العبادی روز پنجشنبه پس از سان دیدن از رژه نظامی در خیابان های مرکزی بغداد، در یک نشست با حضور فرماندهان امنیتی شرکت کرد.
 
گفته شده که در این نشست، طرح ها و برنامه های پیگرد و تعقیب تروریست ها و نیز حفظ امنیت شهروندان مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.
 
العبادی در این نشست بر تشدید تلاش ها و اهمیت تامین امنیت شهروندان تاکید کرده و در عین حال خواستار جلوگیری از حضور مسلحانه در پایتخت به جز نیروهای امنیتی شد.
 
این نشست امنیتی در حالی برگزار شد که با فراخوان مقتدی صدر رهبر جریان صدر قرار است فردا جمعه یک تظاهرات بزرگ در مرکز بغداد راه اندازی شود.
 
همچنین، در خبری دیگری که السومریه نیز به نقل از منابع خود منتشر کرده ، گفته شده که حیدرالعبادی یکی از فرماندهان ارشد عراق را در راس فرماندهی عملیات بغداد قرار داده است.
 
در این گزارش ، اعلام شده ، مسئولیت امنیت بغداد به سرلشکر ستاد جلیل جبار محول شده است.
 
جبار یک هفته بعد از برکناری عبدالامیر الشمری فرمانده پیشین عملیات بغداد، به جای وی گمارده شده است.
 
العبادی پنجشنبه گذشته همزمان با اعلام پذیرش استعفای محمد سالم الغبان وزیر کشور عبدالامیر الشمری را از سمتش در فرماندهی عملیات بغداد کنار گذاشت.
 
این تغییرات یک هفته بعد از حمله تروریستی مرگباری صورت گرفت که گروه تروریستی داعش در خیابان کراده در مرکز بغداد انجام داد که نزدیک به 300 شهروند عراقی در این حمله وحشیانه کشته شده و صدها تن نیز مجروح شدند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
    0 0
    برای این وسایل باید صندلی پرنده و جدا از جنگنده نصب کنند که صندلی فرد خلبان را حداقل با دو موتور جت خود و 40 لیتر سوخت 10 کیلومتر جابجا کند و بعد با چتر بنشیند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس