امام جمعه موقت اهواز گفت: باید برنامه‌ریزی شود که به وضعیت مجروحان مدافع حرم رسیدگی شود و از این مجروحان چه در بیمارستان‌های اهواز و چه در تهران دیدار و مشکلات خانواده‌های آنها رفع شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، آیت‌الله سیدابوالحسن حسن‌زاده در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که امروز (23 تیرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک ضرورت است و این امر تنها با بیان خاطرات و افتخارات محقق نمی‌شود.

وی افزود: پویایی انقلاب اسلامی همراه با فرهنگ ایثار و شهادت است؛ باید به خوبی توجه شود که مصوبات شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اجرایی شوند.

امام جمعه موقت اهواز اظهار کرد: فعالیت در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از وظایف ذاتی برخی دستگاه‌ها نیست و به همین دلیل، این برنامه‌ها در رده‌های پایین دستگاه قرار می‌گیرد. به همین جهت لازم است که در خصوص برنامه‌های شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اجرای مصوبات این شورا، نظارت وجود داشته باشد.

آیت‌الله حسن‌زاده با اشاره به لزوم توجه به جانبازان مدافع حرم گفت: باید برنامه‌ریزی شود که به وضعیت مصدومان مدافع حرم رسیدگی شود و از این مجروحان چه در بیمارستان‌های اهواز و چه در تهران بازدید شود و مشکلات خانواده‌های آنها رفع شود.

وی با بیان این که نام‌گذاری بلوارها و خیابان‌ها باید باسلیقه انجام شود تا مردم نیز استقبال کنند؛ عنوان کرد: تغییر نام پل روگذر جوادالائمه(ع) اهواز به نام شهدای مدافع حرم از سوی شهرداری اهواز حرکت خوبی است ولی این نام کمی طولانی است.

امام جمعه موقت اهواز همچنین گفت: برگزاری یادواره شهدا به ویژه در روستاها و مناطق کوچک بسیار اثرگذار است و مردم ارتباط مناسبی با این یادواره‌ها برقرار کرده و احساس خوبی پیدا می‌کنند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس