آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت روحانی شهید صالح حسن‌زاده، از شهدای مدافع حرم خوزستان در خرمشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه جهاد و مقاومت مشرق از اهواز، آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت روحانی شهید صالح حسن‌زاده، از شهدای مدافع حرم خوزستان در خرمشهر برگزار می‌شود.

 این آئین معنوی روز پنج‌شنبه 13 آبان ماه همزمان با روز مبارزه با استکبار جهان بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع خرمشهر آغاز می‌شود و اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جنانبازان، رزمندگان دوران دفاع مقدس، علما و روحانیون و جوانان خرمشهری یاد شهید صالح حسن‌زاده را گرامی می‌دارند.

 در این برنامه آیت‌الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز به سخنرانی می‌پردازد.

همچنین در آئین گرامیداشت بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت روحانی شهید صالح حسن‌زاده، از شهدای مدافع حرم خوزستان سعید کرمعلی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت مرثیه سرایی و نوحه‌خوانی می‌‌کند.

سالگرد روحانی شهید صالح حسن‌زاده در خرمشهر برگزار می‌شود 
 روحانی شهید صالح حسن‌زاده، نخستین روحانی شهید مدافع حرم خوزستان و چهارمین شهید مدافع حرم خرمشهر است که در آبان ماه سال 1394 در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت به شهادت رسید.

 روحانی شهید صالح حسن‌زاده بعد از شهید جبار (فرید) دریساوی، شهید علی منیعات و شهید محمدرضا عسکری‌فر چهارمین شهید مدافع حرم خرمشهر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس