کد خبر 607849
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹

دفاع از حرم و مکتب عرب و عجم نمی شناسد بلکه هر کجا که نیاز بوده و دشمنان اسلام تحرکی داشته اند، شیفتگان ولایت و اهل بیت(ع) آن جا حاضر بوده اند. مثل همین ماجرای دفاع از حرم اهل بیت(ع)که همانگونه که حضرت آقا فرمودند اگر این جوانان در آن سوی مرزها نمی جنگیدند الان باید در کرمانشاه با دشمن می جنگیدیم.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، در شام شهادت حمزه سید الشهداء و شام رحلت حضرت عبد العظیم حسنی، مراسم یادواره شهداء مدافع حرم در مسجد صاحب الزمان (عج) خیابان اقبال (میدان امام حسین(ع)) با سخنرانی راوی سیره شهداء حاج جواد قرایی و مداحی علی مهدوی نژاد و با حضور سیل عظیم عاشقان جهاد و شیفتگان شهادت فی سبیل الله برگزار گردید.

در این مراسم که باحضور برخی مسولین منطقه و خانواده شهید مدافع حرم محمد کامران برگزار شد سخنران جلسه مطالبی پیرامون اهمیت دفاع از ارزشهای اسلامی ایراد کرد و گفت: دفاع از حرم و مکتب عرب و عجم نمی شناسد بلکه هر کجا که نیاز بوده و دشمنان اسلام تحرکی داشته اند، شیفتگان ولایت و اهل بیت(ع) آن جا حاضر بوده اند. مثل همین ماجرای دفاع از حرم اهل بیت(ع)که همانگونه که حضرت آقا فرمودند اگر این جوانان در آن سوی مرزها نمی جنگیدند الان باید در کرمانشاه با دشمن می جنگیدیم.

وی ادامه داد: در اوایل حمله داعش که تا 15کیلومتری مرز فکه آمده بودند، چندین اتوبوس از بانوان جامعه المصطفی را تحت اردوی راهیان نور به مرزهای جنوب و فکه برده بودیم و بدون کوچکترین نگرانی و در امنیت کامل زائر کربلای جبهه ها بودند.

حاج جواد قرایی در پایان با اشاره به لطف بزرگی که خانواده همین جوانان عاشق دفاع از حرم داشته اند خاطر نشان ساخت: این مادران با تاسی از اباعبدالله از جوانان خود در راه خدا گذشتند.

بعد از مدیحه سرایی توسط پیرغلام اهل بیت حاج قاسم نیکو کردار از خانواده شهید مدافع حرم محمد کامران تجلیل شد.

خاطر نشان می شود این مراسم به همت هیات امنای فعال مسجد صاحب الزمان(عج) و حمایت نمازگزاران که غالبا کسبه محل هستند برگزار گردید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس