وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: آغاز طرح‌های جدیدی در دستور کار قرار دارد و باید توجه کرد که دولت بودجه‌ای برای سرمایه‌گذاری ندارد و سال‌هاست بخش خصوصی را پشتیبانی می‌کنیم.

وزیر صنعت: دولت بودجه‌ای برای سرمایه‌گذاری ندارد
به گزارش مشرق، محمدرضا نعمت‌زاده در پاسخ به سئوالی که آیا پس از برجام گشایشی در سرمایه‌گذاری خارجی صورت گرفته است؟، اظهار داشت: با وجود اینکه بیش از 6 ماه از زمان برجام نمی‌گذرد ولی به طور قطع گشایشی در این زمینه انجام شده است و رسانه‌ها باید کمک کنند تا فضا امن  برای سرمایه‌گذار داخلی و خارجی مهیا شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به مشکلات اشتغالزایی در کشور، عنوان کرد: با سفارش و نامه‌نگاری اشتغال ایجاد نمی‌شود و تنها راه نجات برای اشتغال جوانان  سرمایه‌گذاری و رونق تولید و کشاورزی است.

وی با اشاره به اینکه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید زیرنظر استانداران و مدیران در سراسر کشور تشکیل شده است، تاکید کرد: خوشبختانه  تصمیمات این کارگروه‌ها به نتیجه رسیده است.

نعمت‌زاده بیان کرد: مسئولان استان باید کمک کنند تا مشکلات سرمایه‌گذاران برطرف شود و مردم می‌توانند در زمینه مشکلاتی همچون مشکل جاده سینره را با آزاد‌سازی جاده  برطرف کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ابراز کرد: باید همگان همت کنند  تا  دیگر واحدهای صنعتی مثل واحد سینره که بازار داخلی و خارجی مطلوبی دارد به سطح قابل قبولی در تولید برسند و صنعتگران نیز در این زمینه تلاش کنند.

وی در پاسخ سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه با توجه به سفر آتی هیئت دولت به استان کهگیلویه وبویراحمد در بخش صنعت چه طرح‌هایی در این استان مطرح می‌شود، بیان کرد:  آغاز طرح‌های جدیدی در دستور کار قرار دارد و باید توجه کرد که دولت بودجه‌ای برای سرمایه‌گذاری ندارد و سال‌هاست بخش خصوصی را پشتیبانی می‌کنیم و استان نیز باید فضا را برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ایجاد کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس