کد خبر 601091
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در تولید پله برقی به 70 درصد خودکفایی رسیده‌ایم، گفت: به 4 هزار پله برقی نیاز داریم که نشان دهنده افق روشن این صنعت است.

به گزارش مشرق، محمدرضا نعمت زاده در حاشیه افتتاح نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی در جمع خبرنگاران گفت: از پیمانکاران می خواهم از محصولات داخلی در این زمینه استفاده کنند.

وی افزود: تمام قطعات آسانسور در کشور استانداردهای خود را دارد و نظارت ویژه ای می شود و در این باره جای نگرانی نیست و مشکلی نیز تاکنون نداشته ایم.

نعمت زاده گفت: آنچه امروز در غرفه های این نمایشگاه دیدم موجب افتخار است زیرا سازندگان و طراحان ما توانسته اند خیلی از اجزا و قطعات آسانسور مانند موتور، گیربکس و درب های اتوماتیک را بسازند.

وی با بیان اینکه باید به فکر توسعه بازار خارج از ایران باشیم، افزود: این صنعت جای پرواز دارد و باید به سمت بازارهای خارجی برود زیرا صنعتگران ما می توانند با رقبای خارجی رقابت کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با ابراز خشنودی از اینکه حدود 80 درصد قطعات آسانسور در داخل کشور تولید می شود، گفت: شرکت های ایرانی باید با شرکت های معتبر خارجی تولیدات مشترک داشته باشند و بازار صادراتی این کالا را بدست بگیرند.

نعمت زاده افزود: صادرات این محصولات شروع شده است و ما در مجموع می توانیم صادر کننده خوبی به کشورهای دیگر باشیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس