انتشارات پیام آزادگان کتاب‌های «آخرین تیر» و «آبی‌تر از آسمان» را منتشر کرد. کتاب «آخرین‌تیر» به خاطراتی از زنده‌یاد ابوترابی و کتاب «آبی‌تر از آسمان» به آزاده شهید حسین‌زاده موحد می‌پردازد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، فرزانه قلعه‌قوند، مدیر پژوهشی موسسه فرهنگی انتشاراتی «پیام آزادگان» به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: دو کتاب تازه با موضوع اسارت و آزادگی از سوی این موسسه منتشر شده است.

وی از کتاب «آخرین تیر» به عنوان یکی از این آثار یاد کرد و افزود: این کتاب خاطرات خود‌نوشت صفر عبد‌الملکی است که به خاطراتی درباره مرحوم سید‌علی‌اکبر ابو‌ترابی می‌پردازد.

مدیر پژوهشی موسسه فرهنگی انتشاراتی «پیام آزادگان» ادامه داد: این کتاب شامل خاطراتی از سفر «حرم تا حرم» زنده‌یاد سید علی‌اکبر ابوترابی است که پس از اسارت و در دهه 1370 انجام شد. عبد‌الملکی در این سفر زنده‌یاد ابوترابی را همراهی می‌کرد که خاطرات خود را از این سفر به قلم درآورده است.

به گفته قلعه‌قوند، «آخرین تیر» با شمارگان یک‌هزار نسخه، قطع وزیری، 654 صفحه و به بهای 30‌0‌هزار ریال از سوی انتشارات موسسه پیام‌آزادگان روانه بازار نشر شد.

وی درباره دیگر کتاب تازه‌نشر این موسسه توضیح داد: «آبی‌تر از آسمان» عنوان این اثر است که به آزاده شهید، حسن حسین‌زاده موحد می‌پردازد. این کتاب به کوشش معاونت پژوهشی موسسه پیام آزادگان تدوین شده است.

مدیر پژوهشی موسسه فرهنگی انتشاراتی «پیام آزادگان» ادامه داد: شهید حسین‌زاده موحد از مبارزان پیش از انقلاب اسلامی بود و مقام معظم رهبری به او علاقه‌مند بودند و برایش پیام فرستادند.

وی اضافه کرد: در کتاب «آبی‌تر از آسمان» به خاطرات هم‌رزمان و دوستان شهید، بخشی از خاطرات او در زندان شاه، پیام رهبری و آن‌چه در دست‌نوشته‌های مرحوم بازرگان درباره وی گفته شده، پرداخته شده است.

قلعه‌قوند گفت: کتاب «آبی‌تر از آسمان» با شمارگان یکهزار نسخه، در قطع پالتویی، 64 صفحه و به بهای 60‌هزار ریال منتشر شد. / ایبنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس