کد خبر 600577
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳

رونالدو گفت: فرانسه کمی مدعی تر از ماست، اما فکر می کنم پرتغال پیروز خواهد شد.

به گزارش مشرق، بعد از شکست دردناک پرتغال در فینال یورو 2004 - جایی که پرتغال همراه با کریستیانو رونالدو و بسیاری دیگر از ستاره های خود در خانه 1-0 مغلوب یونان شد - ستاره تیم رئال مادرید مصمم است تا از تکرار چنین اتفاقی جلوگیری کند. وی در مصاحبه با UEFA.com گفت:این فینال معنی و مفهوم زیادی برای من خواهد داشت. چیزی است که همیشه رؤیای آن را داشته ام که با تیم ملی قهرمان شوم.

در سطح باشگاهی و فردی همه عناوین را فتح کرده ام و قهرمانی با تیم پرتغال دستاورد بزرگ و فوق العاده ای خواهد بود. باور دارم که ممکن است، همانطور که هم تیمی ها و کل کشورمان باور دارند. باید طرز فکر مثبتی داشته باشیم چون باور دارم که روز یکشنبه اولین بار خواهد بود که پرتغال عنوان بزرگی فتح می کند.

پرتغال از لحاظ عملکرد، فاصله زیادی با بهترین تیم جام بودن داشته است، چرا که در مرحله گروهی با سه تساوی به عنوان یکی از بهترین تیم های سوم از گروه صعود کردند و در مراحل بعدی نیز در وقت های اضافه از سد کرواسی عبور کرده و در ضربات پنالتی لهستان را مغلوب کردند و تنها در مرحله نیمه نهایی مقابل ولز بود که پرتغال عملکرد متقاعد کننده ای داشت.

رونالدو که در این تورنمنت 3 گل و 3 پاس گل به نام خود ثبت کرده است، افزود:بسیار مثبت بود. تیم خوب کار کرد، خوب بازی کرد، و دو گل مهم مقابل یکی از تیم های خوب تورنمنت، یعنی ولز به ثمر رساند. آنها یک تیم عالی با یک سرمربی عالی هستند و تورنمنت فوق العاده ای داشتند. پرتغال خوب کار کرد، ما بهتر بودیم و فرصت های بیشتری خلق کردیم.

ما برنده شایسته بودیم و حالا در فینال هستیم. ما شروع ملایمی داشتیم - و نتایج در بازی های اولیه آنطور که می خواستیم نشد - اما در مجموع عملکرد مثبتی داشتیم زیرا رسیدن به فینال شایستگی زیادی می طلبد، و ما بازیکنان، مربیان و ساختار تیمی خوبی داشتیم. باید به همه ما تبریک گفته شود. فرانسه کمی مدعی تر از ماست، اما فکر می کنم پرتغال پیروز خواهد شد.

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس