سرمربی تیم ملی آلمان پس از ناکامی تیمش در رسیدن به فینال یورو ۲۰۱۶ به سؤالاتی که درباره آینده‌‌اش در این تیم وجود داشت، پاسخ داد.

اظهارنظر یواخیم لو در مورد آینده‌‌‌اش پس از حذف آلمانبه گزارش مشرق، یواخیم لوی 56 ساله پس از شکست 2 بر صفر تیمش برابر فرانسه در مرحله نیمه نهایی یورو 2016، از پاسخ به این سؤال که آیا قصد خداحافظی دارد، خودداری کرد.

او که دو سال پیش ژرمن‌ها را قهرمان جهان کرد، تا سال 2018 با اتحادیه فوتبال آلمان قرارداد دارد، اما مشخص نکرد که آیا قصد دارد تا پایان این مدت به کارش ادامه دهد یا نه.

لو گفت: من نمی‌توانم آینده‌ام را پیش‌بینی کنم. من حتی نمی‌توانم اتفاقاتی را که قرار است از فردا رخ دهد، پیش‌بینی کند. الان زمان مناسبی برای فکر کردن درباره آینده‌ام نیست. جواب دادن به این سؤال سخت است. ما پیش از این درباره این موضوع صحبتی نداشته‌ایم. این موضوع تا الان برای ما مسئله‌ای نبوده است، اما شاید در بازگشت‌مان به آلمان درباره‌اش فکر کنم.

لو افزود: یورو 2016 برای ما تورنمنت خوبی بود و ما تیمی پرانرژی نشان دادیم و حتی در بازی‌‌های تمرینی‌مان در اویان هم تیم پرروحیه نشان داد. من در این تورنمنت اشتباهات زیادی از بازیکنانم ندیدم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس