کد خبر 600563
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲

اولیور بیرهوف، مدیر فنی تیم ملی آلمان مدعی شده است که دوست نزدیکش یورگن کلینزمن که در حال حاضر هدایت تیم ملی آمریکا را به عهده دارد، در حال مذاکره با فدراسیون فوتبال انگلستان می باشد.

به گزارش مشرق، به دنبال حذف شرم آور انگلستان مقابل ایسلند در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2016، روی هاجسون از سمت خود کناره گیری کرد و اکنون انگلستان به دنبال سرمربی جدیدی می گردد.

یورگن کلینزمن، سرمربی سابق تیم ملی آلمان که از سال 2011 هدایت ایالات متحده را به عهده دارد، بلافاصله با این سمت لینک شد و مورد حمایت جیمی کرگر هم واقع شد. حالا بنا به گزارش Fourfourtwo، بیرهوف معتقد است که مهاجم سابق و 51 ساله تاتنهام، گزینه خوبی برای نیمکت انگلستان خواهد بود

بیرهوف گفت: اینطور نیست که دست بر شانه کسی بگذارید و هر اتفاقی رخ دهد. بسیاری از چیز ها باید محقق شوند. زمانی که ما در یورو 2000 ناکام ماندیم، سرمایه گذاری بسیاری در زیر ساخت ها و آموزش و پرورش بازیکنان و مربیان جوان انجام دادیم، بنابراین حالا بازیکنان با استعداد زیادی داریم و بوندسلیگا هم روی بازیکنان جوان سرمایه گذاری می کند.

شاید این یک مزیت است که بازیکنان خوب به انگلستان و کشور های دیگر می روند، بنابراین باشگاه های ما در عوض باید بازیکنان دیگری به خدمت بگیرند. اما از زمان روی کار آمدن یورگن کلینزمن - کسی که فکر می کنم در حال مذاکره با انگلستان است - ما هم توجه خاصی به جو، سازمان دهی و غرور تیم ملی کردیم. موفقیت این داستان به واسطه کیفیت بالا و همچنین سازماندهی خوب و جو خوبی است که بر گروه حاکم کرده ایم.

بیرهوف افزود: کلینزمن کاملاً مناسب خواهد بود. ما کار خود را از سال 2004 با هم آغاز کردیم و او همیشه، چگونه می توانم بگویم، به خوبی قابل کنترل نبود چون می خواست چیز ها را تغییر دهد. اما او با خود انگیزه آورد. او شجاعت تصمیم گیری های سخت را دارد، و شاید شما به چنین چیزی احتیاج داشته باشید.

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس