کد خبر 600437
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱

دروازه‌بان آلمان از عملکرد تیمش در بازی مقابل فرانسه دفاع کرد.

به گزارش مشرق، شب گذشته آلمان دیدار نیمه‌نهایی جام ملت‌های اروپا 2016 را با دو گل به فرانسه واگذار کرد و از ادامه این تورنمنت بازماند. با این وجود مانوئل نویر معتقد است هم‌تیمی‌هایش بازی خوبی ارائه کردند و در سایر دیدارها نیز عملکرد قابل قبولی داشتند.

بهترین دروازه‌بان جهان که با "کیکر" گفتگو می‌کرد، اظهار داشت:" در آمادگی مانشافت، اراده برای خوب بازی کردن و مسلط ظاهر شدن تردیدی وجود ندارد. ما حتی در مرحله نیمه‌نهایی آن هم مقابل تیم میزبان با سری بالا به میدان رفتیم و نمایش خوبی هم ارائه دادیم. یعنی اگر ما در یک دیدار خانگی مثل فرانسوی‌ها بازی کرده بودیم، کل استادیوم ما را هو می‌کردند."

او با اشاره به متضرر شدن آلمان از مصدومیت ماریو گومز و سامی خدیرا و همچنین دو کارته بودن متس هوملس، افزود:" باید در ترکیب تیممان تغییراتی ایجاد می‌شد و در طول بازی هم دست به تعویض‌هایی اجباری زدیم.

با این وجود بعد از دو بر صفر عقب افتادن هم تلاش خودمان را کردیم و حتی یک توپ‌مان هم به تیر دروازه خورد. اما فرانسوی‌ها بعد از هر توپی که به دست آوردند خطرناک ظاهر شدند و این طبیعتا یک مزیت است وقتی بتوانی روی همه بازیکنانت حساب باز کنی و فرانسه از این مزیت به خوبی استفاده کرد."
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس