عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: حدود 100 طرح و لوایح در بخش‌های مختلف از دوره گذشته مجلس شورای اسلامی مطرح است البته در بخش اقتصادی نیز طرح‌ها و لوایح اولویت‌دار شناسایی و معرفی شد.

به گزارش مشرق،  علی‌اصغر یوسف‌نژاد در مورد طرح‌ها و لوایح به‌جامانده از مجلس نهم، اظهار کرد: در نشست اعضای هیأت رئیسه دور دهم مجلس شورای اسلامی بحث شده تا همه طرح‌ها و لوایحی که از دوره قبل مجلس با اتمام مدت زمان چهارساله باقی‌مانده است بررسی شود.

وی افزود: با پایان نهمین دوره مجلس شورای اسلامی همه طرح‌ها و لوایح عملاً از دور خارج ‌شده و دوباره باید در دوره جدید مجلس از ابتدا بررسی آنها آغاز شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همچنین در این بین مأموریت پیدا کردیم طرح‌ها و لوایحی که از دوره گذشته مجلس نیمه‌کاره بوده، حتی در کمیسیون‌ها و صحن علنی مطرح و به شورای نگهبان ارسال شد را به همراه طرح‌ها و لوایح اولویت‌دار شناسایی و به نمایندگان مجلس معرفی کنیم تا با امضای نمایندگان جدید در اجرای ماده 141 آئین‌نامه داخلی این موضوع در صحن مطرح شود.

این مسؤول با تاکید بر اینکه اقدامات لازم در این مورد انجام شد، اظهار کرد: حدود 100 طرح و لوایح در بخش‌های مختلف از دوره گذشته مجلس شورای اسلامی مطرح است البته در بخش اقتصادی نیز طرح‌ها و لوایح اولویت‌دار شناسایی و به نمایندگان مجلس معرفی شد همچنین نمایندگان هم در مقابل آنها را به امضا رساندند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: مجلس جدید با دیدگاه هیأت رئیسه برای چهار سال آینده جهت رسیدگی به موضوعات مختلف همانند مباحث اقتصادی به صورت عام و خاص، مسائل مربوط به معدن، موارد تولید و توجه به آنها استراتژی مدون دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس