رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: با توجه به حجم بالای سفرها پیش بینی می‌کنیم روز جمعه نیز شاهد ترافیک شدید در جادهای شمالی کشور باشیم.

پیش‌بینی ترافیک سنگین از فردا
به گزارش مشرق، سرهنگ نادر رحمانی افزود: تعداد قابل توجهی مسافر از جاده های شمالی وارد استان گیلان و مازندران شده و بدون شک زمان بازگشت این مسافران، بار دیگر شاهد ترافیک شدید در محدوده خواهیم بود.

وی افزود: روز جمعه بار دیگر ترافیک در بسیاری از محورها سنگین خواهد بود و درخواست ما این است که شهروندان بازگشت خود را به روز جمعه موکول نکنند.

وی با اشاره به بارش باران در محور کناره و رامسر گفت: بر اساس گزارش های ارسالی، تنها در محور کناره و رامسر بارش باران گزارش شده و در سایر محورهای مواصلاتی کشور بارش باران گزارش نمی شود.

خستگی و خواب‌آلودگی همچنان قربانی میگیرد

رحمانی خستگی را عامل اصلی تصادفات ۲۴ ساعت اخیر در محورهای شمالی کشور دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه به دلیل ترافیک شدید، افراد توان گرفتن سبقت غیر مجاز را نداشته و حوادثی که به ثبت رسیده بیشتر به دلیل خستگی و خواب آلودگی افراد بوده است.

وی تاکید کرد: توصیه ما به شهروندان این است که اگر در حین سفر دچار خستگی و خواب آلودگی شدند، مدتی را استراحت کرده و پس از آن به سفر خود ادامه دهند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص وضعیت جاده چالوس نیز گفت ترافیک در این جاده به حالت نیمه سنگین درآمده اما این وضعیت موقتی خواهد بود.در حال حاضر تردد در هر دو مسیر جریان دارد که برای جلوگیری از قفل شدن جاده تدابیر ترافیکی به صورت موقت در برخی از ساعات اعلام میشود که مراتب از طریق رسانه ها به اطلاع شهروندان و مسافران خواهد رسید .

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس