کد خبر 599865
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک بسیار سنگین در محورهای کرج- چالوس و منجیل خبر داد و گفت: با حضور نیروهای راهداری، امدادی و راهور نیروی انتظامی بزودی تردد روان می شود.

به گزارش مشرق، سرهنگ نادر رحمانی افزود: تردد در تونل کندوان به شدت سنگین گزارش شده که به دلیل تقاضای زیاد سفر در این محور، وسائل نقلیه متوقف شده اند که البته این ترافیک تا ساعاتی دیگر برطرف می شود.

وی ادامه داد: در محورهای شمالی سفرهای داخلی شکل گرفته و ظرفیت محورها به اندازه ای نیست که جوابگوی تعداد وسائیل نقلیه باشد.

سرهنگ رحمانی با اشاره به وضعیت ترافیک در سایر محورها، گفت: ترافیک در محور هراز در باغ صفا و کلاو نیز سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور نیروی انتظامی اظهار داشت: در محور فیروزکوه از پل سفید و شیرگاه نیز ترافیک سنگین است البته در محور منجیل حجم ترافیک بسیار سنگین گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: در محورهای قزوین - رشت و قزوین -زنجان ترافیک نیمه سنگین و در آزاده راه تهران - کرج و کرج - قزوین از محدوده پل فردیس، شهرک خادم و پل هشتگرد ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی اضافه کرد: ترافیک در محور کرج -چالوس محدوده پل زنگوله و هزار چم سنگین گزارش شده اما ترافیک در محورهای چالوس با ترافیک بسیار سنگین مواجه است که با تلاش همکاران ما و نیروهای امدادی و راهسازی ترافیک روان خواهد شد.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است؛ ضمن اینکه آخرین اطلاعات ترافیکی در سایت www.rahvar۱۲۰.ir قابل دسترسی است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس