فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران از ترافیک پرحجم و روان در محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا(ع) خبر داد و گفت: تردد در محور هراز در جریان است.

وضعیت محورهای هراز و فیروزکوه
به گزارش مشرق، سیاوش محبی دقایقی پیش در شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران هراز، فیروزکوه و امام رضا(ع) اظهار داشت: با توجه به اعمال ممنوعیت تردد انواع کامیون و کامیونت به جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی، تردد در محور هراز پرحجم و روان است و تردد در این محور جریان دارد.

وی افزود: محور هراز تنها امروز صبح به صورت مقطعی مسدود شد و به جز آن انسداد دیگری نداشتیم؛ بحث‌های دیگر در خصوص انسداد محور هراز تکذیب شده است.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: ترافیک در محور فیروزکوه نیز پرحجم و روان است و وسایل نقلیه در مسیر بدون مشکلی در حال رفت‌وآمد هستند.

محبی با اشاره وضع ترافیک در محور امام رضا(ع) افزود: وضع تردد در محور امام رضا(ع) نیمه‌سنگین، اما روان است و ممنوعیتی در این جاده وجود ندارد.

وی ادامه داد: با عنایت خداوند متعال از آغاز تعطیلات حادثه خاصی در محورهای شرق استان تهران رخ نداده است و رانندگان برای تداوم این روند باید با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از عجله و شتاب و اعصابی آرام و نیز به دور از استرس رانندگی کنند.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران اضافه کرد: با رعایت حقوق شهروندی از سوی رانندگان می‌توانیم شاهد انضباط ترافیکی خوبی در محورهای شرق استان تهران باشیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس