کد خبر 599875
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳

فرمانده پلیس‌راه دماوند - فیروزکوه از ثبت تردد 46 هزار و 711 دستگاه خودرو در کمتر از 32 ساعت گذشته به سمت استان‌های شمالی کشور خبر داد و گفت: تاکنون در این محور، هشت فقره تصادف به وقوع پیوسته است.

ثبت تردد 46711 خودرو به سمت استان‌های شمالی
به گزارش مشرق، علی نیک‌روش عصر امروز با اشاره به وضع ترافیکی در محور دماوند- فیروزکوه اظهار کرد: هم‌اکنون ترافیک در محور دماوند - فیروزکوه نیمه‌سنگین و روان است.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور فیروزکوه افزود: تا شنبه هفته آینده، تردد تریلر برای تسهیل در تردد خودورهای عبوری در این محور ممنوع است.

فرمانده پلیس‌راه دماوند - فیروزکوه گفت: بر اساس گزارش دوربین‌های این محور، از ساعت 6 صبح روز گذشته تا ساعت 6 صبح امروز، تردد 37 هزار و 619 دستگاه خودرو به سمت شمال کشور به ثبت رسیده ست.

نیک‌روش ادامه داد: همچنین از ساعت 6 صبح امروز تا ساعت 17 امروز، تردد 9 هزار و 92 دستگاه خودرو در محور دماوند - فیروزکوه ثبت شده است که در مجموع، 46 هزار و 711 دستگاه خودرو به دماوند وارد شده‌اند.

وی در خصوص حوادث نیز تصریح کرد: از روز گذشته تاکنون، هشت فقره تصادف در محور دماوند - فیروزکوه و جاده‌های دماوند به وقوع پیوسته است که یک فقره منجر به مجروحیت شد.

فرمانده پلیس‌راه دماوند- فیروزکوه بیان کرد: در این محور 14 دوربین ثبت تخلف هوشمند فعال است که تخلفات رانندگی را به ثبت می‌رساند و نیروهای گشت پلیس راه نیز در تمام محور و جاده‌های روستایی شهرستان دماوند مستقر هستند و امنیت جان مسافران را تأمین می‌کنند.

نیک‌روش توصیه کرد: با توجه به حجم زیاد بار خودروها، رانندگان حتما در هنگام رانندگی صبر و حوصله داشته باشند و اگر هر موقع احساس خستگی کردند، استراحت کنند تا جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس