کد خبر 598492
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶

سخنگوی قوه قضائیه گفت:‌ بر اساس کارشناسی صورت گرفته در مورد حادثه واژگونی اتوبوس 50 درصد راننده، ‌25 درصد شرکت مسافربری و 25 درصد وزارت راه مقصر بودند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در خصوص کارشناسی حادثه واژگونی چند وسیله نقلیه ک منجر به جان باختن 13 سرباز شد گفت:‌در کارشناسی‌های اولیه 50 درصد راننده، ‌25 درصد شرکت مسافربری و 25 درصد وزارت راه مقصر شناخته شدند.
 
وی با بیان اینکه مطابق قانون این کارشناسی به طرفین ابلاغ شده،‌ گفت: ظرف یک هفته طرفین فرصت دارند تا نظر یا اعتراض خود را بیان کنند راننده اتوبوس هم در حال حاضر در کما است و امکان بازجویی از آن وجود ندارد.
 
سخنگوی قوه قضاییه همچنین از کشف 1410 کیلو مواد مخدر طی 12 روز گذشته خبر داد و گفت: خانواده‌ها و مردم باید توجه کنند که امروز مافیای مواد مخدر علاوه بر سودجویی نقشه دیگری هم برای جوانان کشیده‌اند.
 
محسنی اژه‌ای در خصوص آخرین وضعیت پرونده تعاونی ثامن‌الحجج گفت: 96 هزار حساب دیگر باقی مانده که هنوز پولشان را دریافت نکرده‌اند.
 
وی ادامه داد: برای این ها برنامه‌ریزی شده و قرار است از 20 تیر ماه کسانی که تا سقف 100 میلیون سپرده‌گذاری داشتند پول خود را دریافت کنند.
 
معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه تا کنون 2 میلیارد و 250 میلیون تومان پرداخت صورت گرفته و تعیین تکلیف شده است گفت:‌ از این میزان پول 900 میلیون مربوط به دارایی خود تعاونی و مابقی از اعتباری بوده که بانک مرکزی به بانک عامل داده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس