کد خبر 598427
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲

نیروهای مقاومت پس از به دست‌گیری کنترل کامل منطقه «مزارع الملاح» در استان حلب و از پای درآوردن بیش از 150 تروریست طی 4 روز گذشته، راه حیاتی «کاستیلو» را که شاهراه امدادی تروریستهاست زیر آتش گرفته است.

 به گزارش مشرق، ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت در ادامه پیشروی در شمال شهر حلب موفق شدند تمامی مناطق مرکزی، جنوبی و شمالی «مزارع الملاح» را پاکسازی کنند و در حال تثبیت مواضع خود در این منطقه هستند.

در صورت تثبیت مواضع ارتش سوریه و مقاومت در مزارع الملاح، گفته میشود که شاهراه الکاستیلو نیز بزودی به طور کامل از دسترس گروه‌های تروریستی خارج خواهد شد.

دهها تن از تروریست‌های «جبهه النصره، نورالدین زنکی، ارتش آزاد» و چند فرمانده بلندپایه در این حملات کشته شدند.

در درگیری های 4 روزگذشته بیش از 150 تن از تروریست‌ها کشته و صدها تن دیگر مجروح شدند.

آزادسازی کامل «مزارع الملاح» توسط نیروهای مقاومت

4 تانک ، 8 خودروی نظامی، چند جایگاه پرتاب موشک‌های تاو و اتاق عملیات تروریست‌ها در نزدیکی مزارع ملاح به طور کامل منهدم شده است.

از اواخر شب گذشته تاکنون جاده مهم «کاستیلو و شهرک تل مصیبین» به شدت زیر آتش سنگین توپخانه نیروهای سوری و مقاومت قرار گرفته‌اند.

آزادسازی کامل «مزارع الملاح» توسط نیروهای مقاومت

به نظر می رسد پاکسازی شهرک تل مصیبین برای امنیت بیشتر شهرک «باشکوی» و دفع خطر محاصره مجدد شهرکهای «نبل و الزهراء» در دستور کار باشد.

با بازپس‌گیری شهرک تل مصیبین تحرکات تروریست‌ها از شهرک «حریتان به حیان» دچار مشکل جدی می شود.

از مناطق مرکزی شهر نیز خبر می‌رسد که یگان موشکی ارتش سوریه بشدت مواضع تروریست‌ها را در باغ «الباشا»، شهرک های «اللیرمون و بنی زید» هدف قرار می دهد.

عملیات پاکسازی اردوگاه «حندرات» تاکنون آغاز نشده و نیروهای مستقر در این جبهه در انتظار قطع کامل خطوط امداد رسانی تروریست‌ها از طریق جاده کاستیلو هستند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس