کد خبر 597742
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه باید با مسئولان متخلف که حقوقهای نجومی گرفته‌اند برخورد شود، گفت: باید سازوکاری برای پرداخت حقوقها شکل بگیرد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و عضو مجلس خبرگان رهبری، درباره انتشار فیشهای حقوقی برخی مدیران دولتی، اظهارکرد: وظیفه شرعی و قانونی همه مسئولان برخورد در این زمینه است. باید پولهای ناحق گرفته شده، پس گرفته و با متخلفین قاطعانه برخورد شود.

وی با بیان اینکه این مسئله اکنون نیازمند برخورد است، تصریح کرد: باید نظام و سازوکاری برای پرداختها تعیین شود و نظارت «علی‌الدوام» شکل بگیرد تا دیگر این اتفاقات تکرار نشود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • حسین ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    به جای اینکه حقوق معلمها رو زیاد کنید کمی هم به داد شرکت نفتی ها برسید ظلمی که در این مملکت به ما کارمندان وزارت نفت میشود را هیچ رسانه ای بیان نمی کند حقوق ما فقط در ماه 15000000 تا 20000000میلیون تومان است که از همه کارمندان دولت کمتر است اصلا نمی شود با ان زندگی را چرخاند لطفا مسئولین رسیدگی کنند و به داد کارمندان وزارت نفت برسند چرا همیشه حقوق معلمین و نظامیان و سایر کارمندان دولت را زیاد می کنید ولی حقوق شرکت نفتی ها این همه کم است
  • ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    0 0
    ظلمه كه به كارگران حقوق ندهند و شلاقشون بزنند بجاش مديران و رئيس بانكها حقوقهاى نجومى بگيرن!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس