کد خبر 596963
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۸

رژیم صهیونیستی با تحریک ارتجاع عرب و ساماندهی جریان وهابیت و تکفیری، توطئه‌ کثیفی را طراحی کرد تا از جریان تکفیر یک خنجر بسازد و بر پشت نهضت‌های اسلامی در جهان اسلام و بیداری اسلامی فرود آورد.

به گزارش مشرق، روزنامه«رسالت» سرمقاله شماره امروز خود را به موضوع فلسطین اختصاص داد و نوشت:

1- مسئله فلسطین و آزادی قدس شریف مسئله اصلی جهان اسلام و مسلمانان جهان است و در آن هیچ شکی نیست. هیچ حادثه ‌ای در دنیای اسلام نمی ‌تواند این مسئله را از دستور کار مسلمانان و نخبگان جهان اسلام و آزادگان جهان خارج کند.امام خمینی (ره) از نخستین روزهای مبارزه با استبداد داخلی، به موازات این امر عظیم، مبارزه با استبداد جهانی در رأس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی را در دستور کار قرار داد و این دستور کار همچنان مسئله درجه اول انقلاب اسلامی در ایران، منطقه و جهان است.

امام (ره) شرط اصلی تضمین استقلال کشور را در مبارزه مستمر با کفر و شرک جهانی می ‌داند. به همین دلیل تا زنده بود، دستان توانای او گلوی آمریکا و رژیم صهیونیستی را فشرد و آن را رها نکرد.

2- امسال آزادگان جهان در حالی خود را برای برگزاری مراسم روز جهانی قدس آماده می ‌کنند که رژیم صهیونیستی با پدیداری جریان تکفیر و وهابیت، خود را در حاشیه امن قرار داده است. این رژیم تمامی قراردادها و قرار و مدارهای خود با جریان سازشکار در درون جنبش فلسطین را زیر پا نهاده، هر روز قدس شریف اولین قبله مسلمانان را مورد هجوم قرار می ‌دهد. ساخت شهرک های صهیونیست نشین را ادامه می دهد، محاصره غزه را تنگ‌ تر کرده و در خیابان ‌های کرانه غربی رود اردن و دیگر نقاط سرزمین‌ های اشغالی به راحتی مردم فلسطین را به گلوله می‌ بندد. زندان ‌های رژیم صهیونیستی مملو از آزادگان فلسطینی است. آنها هر روز شکنجه می ‌شوند و هیچ صدایی هم از سوی سازمان ‌های به اصطلاح حقوق بشری در نمی ‌آید.

3- حزب الله و حماس در جنگ 33 روزه، 22 روزه و 52 روزه رژیم صهیونیستی را در مرزهای سرزمین‌های اشغالی متوقف کردند و جلوی تداوم اشغالگری را گرفتند. قیام فلسطینی‌ ها در سرزمین‌ های اشغالی دیگر اجازه توسعه اشغالگری‌ را نمی‌ دهد. اندیشه امپراتوری از نیل تا فرات، با شکل ‌گیری مقاومت اسلامی اکنون به صورت یک سراب درآمده است.

رژیم صهیونیستی با تحریک ارتجاع عرب و ساماندهی جریان وهابیت و تکفیری، توطئه‌ کثیفی را طراحی کرد تا از جریان تکفیر یک خنجر بسازد تا بر پشت نهضت ‌های اسلامی در جهان اسلام و بیداری اسلامی فرود آورد.

عربستان و قطر و برخی قارون‌ های منطقه به این توطئه و طراحی کمک کردند و اکنون پیکره جهان اسلام پر از زخم تکفیر است. امروز داعش به عنوان شاخه نظامی جریان دجال، بی ‌محابا در جهان اسلام به ویژه عراق، سوریه، یمن، لبنان، بحرین و... خون می ‌ریزد. تکفیری ‌ها مأموریت دارند رژیم صهیونیستی را که زیر ضربات مقاومت از نفس افتاده، نفس مصنوعی بدهند. اما جریان مقاومت در عراق و سوریه با قدرت ایستاده‌ اند تا این غده سرطانی را از پیکره جهان اسلام جدا کنند.

4- امروز آزادگان جهان نیک می ‌دانند که صلح جهانی توسط رژیم صهیونیستی تهدید می ‌شود و آمریکا عامل اصلی و تعیین‌ کننده این تهدید است.

مسلمانان برای مبارزه با رژیم صهیونیستی حضور دیگر ملت ‌های آزاد جهان را در کنار خود حس می ‌کنند. رژیم صهیونیستی نیم قرن است منشأ خشونت و خونریزی، اشغالگری و آوارگی ملت فلسطین است. امروز این نقش با استخدام جریان وهابیت و تکفیر به دیگر بلاد اسلامی در منطقه بازتولید شده است. طی پنج سال گذشته میلیون ‌ها نفر از مردم عراق، سوریه و یمن از خانه و کاشانه خود آواره شده ‌اند، شهرهای آنها ویران شده، به نوامیس آنها تجاوز شده و به بردگی کشانده 
شده ‌اند. امروز کیست که نداند دست رژیم غاصب صهیونیستی از آستین جریان وهابیت و تکفیر بیرون آمده و برخی شیوخ عرب با کمک ‌های مالی و لجستیکی این جریان پلید را حمایت می ‌کنند.

زنده ‌سوزی ‌ها، تکه تکه کردن بدن اسرا، سر بریدن ‌ها در عراق و سوریه و... آن قدر عادی شده است که دیگر حساسیتی را از سوی مجامع حقوق بشری برنمی ‌انگیزاند. رزمندگان مقاومت به ویژه مدافعان حرم، روزی به این تبهکاری‌ها خاتمه خواهند داد و تردیدی در آن نیست.

5- فردا ملت ایران در سراسر کشور به خیابان ‌ها خواهند آمد و با دهان روزه فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر رژیم صهیونیستی سر خواهد داد.

فردا ملت ایران همگام با ملت‌ های مسلمان در پنج قاره جهان، آزادی قدس شریف را فریاد خواهند زد. 
فردا ملت‌ های جهان حمایت خود را از جریان مقاومت در منطقه با صدای بلند اعلام خواهند کرد. این فریادها پرده گوش دشمنان اسلام و قرآن را پاره خواهند کرد.

روزی که قدس شریف آزاد شود، خیلی دیر نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس