کد خبر 596912
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۳

همکار سابق نشریات اصلاح‌طلب با اشاره به دور تازه حملات تروریستی در ترکیه، مدعیان اصلاح‌طلبی را به خاطر برخی مواضع در گذشته سرزنش کرد.

به گزارش مشرق، داریوش سجادی ضمن انتشار تصویری از جنایت تروریستی اخیر ترکیه که قریب 200 کشته و مجروح برجای گذاشت، نوشت: در این وانفسای ترور و خشونت و ناامنی و بحران ناشی از بی‌کفایتی اردوغان در ترکیه، جای مصطفی تاجزاده و محمدرضا خاتمی خالی است تا تحلیل‌های سابق خود را بازخوانی کنند که چگونه فخر اسلام ترکیه را به نظام می‌فروختند و با طعنه و اشتلم و ایهام به نظام، لزوم تأسی از عملکرد و رویکرد اسلام ترکیه‌ای را به ایشان گوشزد می‌کردند! تحلیل‌هایی که اثبات می‌کنند «بغض و غیظ»، قتلگاه انصاف و واقع‌بینی است.

یادآور می‌شود فتنه‌گران 7 سال پیش با وجود اذعان به دروغ بودن تقلب در انتخابات، آن را بهانه‌ای برای مقابله با جمهوریت و اسلامیت قرار  دادند و در روز قدس 88 شعار صهیونیستی نه غزه نه لبنان را علم کردند که اگر به لوازم آن عمل می‌شد و نظام و مردم دست از حمایت از مقاومت اسلامی می‌کشیدند، اکنون سرطان جنایت‌ها و خباثت‌های داعش غیر از سوریه و عراق، در شهرهای ایران نیز ریشه دوانده بود. گروهک شورای هماهنگی سبز مدتی پس از شعار نه غزه نه لبنان و هنگامی که آمریکا و حامیانش تروریست‌ها را علیه دولت سوریه علم کردند، دوشادوش غربی‌ها و سازمان تروریستی منافقین مدعی شدند «اسد باید برود.» آنها در حقیقت داعش‌های ایرانی بودند که تظاهر به اصلاح‌طلبی می‌کردند.

یادآور می‌شود همزمان با تلاش غرب برای الگوسازی از ترکیه مقابل ایران اسلامی، جریانی هم در داخل کشور خط تبلیغاتی غرب را پی گرفت اما امروز کاملا آشکار شده که دولت ترکیه با صهیونیست‌ها پیوند خورده و عملا جور جنگ نیابتی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه اسلام ناب و ملت‌های مقاوم منطقه را می‌کشد.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • سعید ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
    0 0
    اینطوری که شماها می نویسین آدم فکر می کنه کار کار خودمونه!!!!
  • ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
    0 0
    درود بر شرف و انصاف آقای سجادی
  • ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    0 0
    درود
  • غیر قابل انتشار ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    یادمان نرفته چطور وصولگراها از سر کار امدن اردوغان قیجوجه میرفتند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس