نماینده سابق مجلس گفت: ادعای دولت مبنی بر کمبود منابع مالی لازم برای افزایش حقوقهای اقشار کم‌درآمد غیرقابل توجیه است و برای جبران این نقص، دولت باید حقوقهای خارج از چارچوب را تغییر داده و اصلاح کند.

حقوق‌ نجومی نشان داد ادعای دولت درباره کمبود منابع مالی غیرقابل توجیه است

به گزارش مشرق، حجت الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم نماینده مردم تهران در مجلس نهم با انتقاد از دریافت حقوقهای کلان مدیران دولتی، اظهار کرد: همه این حقوقها تخلف از قانون مدیریت خدمات کشوری است و سقف این دریافتیها باید 7 برابر کف باشد.

وی با اشاره به «قانون مدیریت خدمات کشوری» در مجلس هفتم، خاطرنشان کرد: هدف مهم این قانون ساماندهی دریافتیهای کارکنان دولت بود که سقف دریافتیهای دولت را 7 برابر معین می‌کرد که این سقف از نظر مردم هم توجیه‌پذیر است.

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه حقوقها و پاداشها در دولت خارج از قانون است، گفت: متاسفانه عده‌ای بعد از 20 سال پیگیری و مطالبه مجلسها به دنبال کنار زدن این قانون هستند که به صورت لایحه از طرف دولت داده شده و به تصویب رسید.

مصباحی‌مقدم با اشاره به حقوق اقشار کم‌درآمد، خاطرنشان کرد: ادعای دولت مبنی بر کمبود منابع مالی لازم برای افزایش حقوقهای اقشار کم‌درآمد غیر قابل توجیه است و برای جبران این نقص، دولت باید حقوقهای خارج از چارچوب قانون را تغییر داده و اصلاح کند.

وی افزود: باید با کسانی که حقوقهای نامتعارف نسبت به مصوبات قانونی و قانون مدیریت خدمات کشوری دریافت می‌کنند، برخورد شود و نباید از منابع دولت به صورت کاملا تبعیض‌آمیز استفاده کنند و این تبعیضها بیشتر کارکنان دولت را رنج می‌دهد.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در پایان تاکید کرد: مردم با سختیها و مشکلات مالی و اقتصادی کنار می‌آیند اما حاضر به پذیرش تبعیضهای ناروا در دریافتیهای مدیران دولتی نیستند و این مسئله برای عموم مردم اصلا قابل توجیه نیست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
    0 0
    احسنت درود بر حاج اقا
  • ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
    0 0
    یکی حرف دل مارو زد بالاخره
  • ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
    0 0
    صبح بخیر حاج آقا، تقبل الله!
  • هوالبصیر ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
    0 0
    این حاج آقا که همه اش از این دولت دفاع می کرد حالا چه شده تغییر موضع داده است؟!
  • هوالبصیر ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
    0 0
    این حاج آقا که همه اش از این دولت دفاع می کرد حالا چه شده تغییر موضع داده است؟!
  • هوالبصیر ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
    0 0
    این حاج آقا که همه اش از این دولت دفاع می کرد حالا چه شده تغییر موضع داده است؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس