رییس جمهور گفت: مبارزه ما با گروه‌هایی است که امنیت این منطقه را نمی پسندند و به دنبال ناامنی هستند. ما قصد دخالت در امور هیچ کشوری را نداریم و اجازه نیز نخواهیم داد دیگری دخالت کند.

به گزارش مشرق، حسن روحانی سه شنبه شب در ضیافت افطار با فرماندهان و مسوولان ارشد نیروهای مسلح، با تاکید بر حمایت همه جانبه دولت یازدهم از تقویت نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی مقتدرانه در برابر دشمنان ایستاده اند و همیشه این آمادگی خود را حفظ خواهند کرد.

رییس جمهور با قدردانی از آمادگی نیروهای مسلح واقتدار معنوی، ایمانی و اسلامی این نیروها، به نقش انگیزه معنوی اشاره و تصریح کرد: ما در عین آمادگی برای دفاع مقتدرانه، هرگز به فکر تجاوز به حقوق دیگران نبوده و نیستیم و انگیزه دفاع از تمامیت ارضی، شرف، ملت و نظام در میان نیروهای مسلح، یک انگیزه بزرگ معنوی را در میان آنان ایجاد کرده است.

روحانی با تاکید بر محبوبیت نیروهای مسلح در میان مردم اظهار داشت: مردم ما مردمی وظیفه شناس و قدرشناس هستند و می دانند این امنیت کشور در یک منطقه ناامن، در سایه ایستادگی، آمادگی و مقاومت نیروهای مسلح ایجاد شده است و هیچ نیروی مسلحی در جهان به اندازه نیروهای مسلح ما محبوب و مردمی نیستند.

رییس جمهوری در ادامه با تاکید بر اینکه حفظ امنیت منطقه و توجه به خواست مردم این منطقه  مورد تاکید جمهوری اسلامی ایران است ، گفت: مبارزه ما با گروه‌هایی است که امنیت این منطقه را نمی پسندند و به دنبال ناامنی هستند. ما قصد دخالت در امور هیچ کشوری را نداریم و اجازه نیز نخواهیم داد دیگری دخالت کند و مردم منطقه باید بتوانند نسبت به کشورشان تصمیم گیر باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • احمدخواجوند ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
    0 0
    حتي كدخدا؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس