کد خبر 595559
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲

معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست کشور در مراسم تشییع پیکر محیط‌بانان هرمزگانی، پیام رئیس جمهور را قرائت کرد.

به گزارش مشرق، معصومه ابتکار صبح امروز در مراسم تشییع پیکر دو شهید محیط‌بان هرمزگانی، پیام رئیس جمهور را به مناسبت شهادت 3 محیط‌بان کشورمان در روزهای اخیر را قرآئت کرد.
 
متن این پیام بدین شرح است:
 
شهادت 3 محیط‌بان شجاع محمد دهقانی، پرویز هرمزی و منوچهر شجاعیان در درگیری با شکارچیان متخلف خبری تأسف‌آمیز و انده‌بار است که یک بار دیگر ضرورت‌ها را برای مقابله با تخریب‌گران و مهاجمان محیط زیست کشور هشدار داده و گوشزد می‌کند.
 
محیط بانان و جنگل‌‌بانان عزیز ما که امروز در خط مقدم دفاع از سرمایه‌های طبیعی و شکننده کشور قرار دارند، متأسفانه آماج افراد و گروه‌هایی قرار می‌گیرند که جز مطامع خود را نمی بینند و این راه مسیر درست مدافعان حقوق ملت‌ها است. مدافعانی که این بار در دفاع از امانات الهی و ایستادگی بر سر عهد خویش با مردم جانشان را فدا کردند. مدافعانی که حیات و زندگی را برای مردمشان پاس می‌دارند، حتی اگر به قیمت جانشان تمام شود.
 
ضمن تقدیر از نیروی انتظامی که با دقت و سرعت، ضاربین مجرم را شناسایی و بازداشت کرده، شهادت این محیط بانان رشید را به ملت ایران به ویژه مردمان خونگرم و صبور استان‌های هرمزگان و فارس تسلیت می‌گویم و برای خانواده و بازماندگان‌شان طلب صبر و اجر می‌نمایم.
 
حسن روحانی - رئیس جمهوری اسلامی ایران
 
مراسم تشییع پیکر شهیدان پرویز هرمزی و محمد دهقانی که از حوالی ساعت 9 صبح و با حضور انبوه مردم این شهر و مسؤولان برگزار شد، دقایقی پیش با سخنرانی استاندار و قرائت پیام رئیس جمهور و سخنرانی رئیس سازمان محیط زیست کشور پایان یافت و پیکر این شهیدان برای خاکسپاری به هرمز و حاجی آباد انتقال یافت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس