گروه معرضان دولت سوریه به نقل از منابع اطلاعاتی فرانسوی گفته اند که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در پیامی محرمانه به اوباما همتای آمریکایی تاکید کرده که روسیه اجازه پیشروی به گروه های تروریستی تکفیری فعال در سوریه را نخواهد داد.

گروه بین الملل مشرق- گروه معرضان دولت سوریه به نقل از منابع اطلاعاتی فرانسوی گفته اند که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در پیامی محرمانه به اوباما همتای آمریکایی تاکید کرده که روسیه اجازه پیشروی به گروه های تروریستی تکفیری فعال در سوریه را نخواهد داد.

روسیه:اجازه پیشروی تروریستها در حلب را نخواهیم داد

بنابر این گزارش، این پیام پوتین پس از اجلاس سه جانیه وزاری دفاع سه کشور سوریه، ایران و روسیه صادر شده و حامل لحن تندی علیه اقدامات آمریکا در سوریه بوده است. همزمان با این پیام سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه نیز با اشاره به برنامه آمریکا برای حمایت و پشتیبانی بیشتر از گروه تروریستی تکفیری القاعده جهت انجام عملیات گسترده در استان حلب سوریه، خواستار توقف این روند شده و از طرح کشورش برای مبارزه جدی تر با آنها خبر داده است. لازم به ذکر است که طی یک هفته اخیر جنگنده های روسی بصورت شبانه روزی اقدام به بمباران دقیق مواضع و مراکز استقرار تروریستهای ارتش آزاد و القاعده که در قالب ائتلاف جیش الفتح در حال برنامه ریزی برای عملیات وسیع در حلب هستند، کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس