کد خبر 592948
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲

مدافع تیم فوتبال استقلال عنوان کرد که از دوران کودکی استقلالی بوده است.

به گزارش مشرق،‌ محمدحسین کنعانی‌زادگان که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد، دو فصل گذشته برای گذراندن دوران سربازی‌اش‌ به ملوان انزلی رفت. این مدافع ملی‌پوش که فصل آرامی را در ملوان سپری کرده بود، با مسئولان پرسپولیس برای بازگشت به این تیم به توافق نرسید تا در انتقال جنجالی راهی استقلال شود. این انتقال با حواشی زیادی همراه شد. این بازیکن مدعی شد که از بچگی هوادار استقلال بوده و هیچ بازی برای پرسپولیس انجام نداده است. گفت‌گوی کنعانی‌زادگان را در زیر می‌خوانید:

*پیوستنت به استقلال با حاشیه‌های زیادی همراه بود.

از همه هواداران تشکر می‌کنم که در این مدت حامی‌ام بودند، اما پس از اینکه حرف‌وحدیث‌های زیادی در خصوص مذاکراتم با پرسپولیس بوجود آمد و به استقلال رفتم، برخی‌ها با من «بد» صحبت کردند. از طریق شما اعلام می‌کنم که از بچگی استقلالی بوده و علاقه خاصی به این تیم داشتم. ضمن اینکه عضو تیم استقلال ماهشهر بودم. زمانی که سن کمی داشتم به پرسپولیس رفتم و از آنجا راهی پرتغال شدم. سپس برای گذراندن دوران خدمت سربازی به ملوان رفتم.

زمانی که بازیکن تیم امید بودم، علیرضا منصوریان که حس خوبی به من داشت، صحبت‌های خوبی با من انجام داد. منصوریان برای حضور در استقلال با من صحبت کرد و به توافق رسیدیم. سال گذشته با وجود اینکه در پست دفاع وسط برای ملوان بازی کردمف موفق به زدن 4 گل شدم و بهترین مدافع وسط انتخاب شدم، امیدوارم امسال بتوانم در استقلال هم بازی‌های خوبی انجام داده و عملکرد بهتری داشته باشم. از هواداران استقلال می‌خواهم که تنها این مقطع پشت من نباشند و برای همیشه حمایت کنند.

*اگر استقلالی بودی، چرا به پرسپولیس رفتی؟

16،17 ساله بودم که زیر نظر اکبر محمدی در تیم فوتبال جوانان بازی می‌کردم. مصطفی دنیزلی بازی‌های من را در تیم جوانان پسندید و خواست که به پرسپولیس بروم. با توجه به اینکه حق انتخاب نداشتم، مربیان گفتند به این تیم بروم چون شرایط خوبی برای پیشرفت دارد. همانطور که گفتم حق انتخاب نداشتم و متوجه نشدم که چه اتفاقی افتاد. برای پرسپولیس یک بازی هم نکردم و پس از آن به پرتغال رفتم. الان خدا را شکر می‌کنم که به استقلال پیوسته‌ام و دیگر دوست ندارم حرف و حدیثی برایم بوجود بیاید. دوست دارم به آینده‌ام و پیشرفتم فکر کنم. امسال سال جام جهانی است و سال مهمی برای من خواهد بود، بنابراین دیگر دوست ندارم در رابطه با پرسپولیس صحبت کنم.

*ظاهرا مسئله حاشیه‌ای سازی در موردت منتشر شد که مجبور شدی پست‌های صفحه شخصی‌ات را پاک کنی. داستان چه بود؟

وقتی به استقلال رفتم برخی‌ها در صفحه شخصی‌ام خیلی بد و بیراه گفتند. به این صحبت‌ها اهمیت نمی‌دادم چون بیشتر به فکر آینده خودم بودم. اگر بخواهم  زندگی‌ام را با حرف برخی‌ها بالا و پایین کنم، پیشرفتی نخواهم کرد. مسائلی را به من نسبت دادند که مجبور شدم همه پست‌های قبلی‌ام را پاک کنم ولی اکنون مشکلی ندارم و باز هم پست می‌گذارم.

*حضور منصوریان چقدر در انتخابت تاثیرگذار بود؟

صددرصد تاثیرگذار بود. به استقلال آمده‌ام که با جان و دل برای این تیم بازی کنم. افکار منصوریان به کارلوس کی‌روش نزدیک است و مطمئنم با حضور او پیشرفتم دو برابر خواهد شد. تمرینات و نحوه فکری منصوریان خیلی به کی‌روش نزدیک است.

*فکر می‌کنی بتوانی خودت را در استقلال به عنوان بازیکن ثابت نشان دهی؟

مطمئنا به استقلال آمده‌ام که بهترین بازی و عملکرد را داشته باشم. اول از همه موفقیت استقلال مهم‌ است، اما قدرت فنی‌ام آنقدر بالا است که بتوانم خودم را به مربیان و هواداران ثابت کنم.

*اینکه گفته می‌شود قراردادت با استقلال بالای یک میلیارد و پانصد میلیون تومان است، صحت دارد؟

چنین چیزی نیست و قراردادم پایین‌تر از یک میلیارد تومان است. یکی از حرف و حدیث‌هایی که برایم بوجود آوردند، همین مسئله قراردادم بودم. در صفحات اجتماعی و برخی رسانه‌ها برخی‌ها یا اطلاعات غلطی داشتند یا به عمد صحبت از قرارداد میلیاردی من می‌کردند. این حرف‌ها نمی‌تواند مانع پیشرفتم شود و انگیزه بیشتری می‌دهد تا خودم را نشان دهم.

*قبول داری که اگر سال گذشته در یکی از تیم‌های استقلال و پرسپولیس بودی، بیشتر دیده می‌شدی؟

صددرصد همینطور است. سال گذشته خیلی آماده بودم و هم در تیم امید، تیم ملی بزرگسالان و ملوان بازی‌های خوبی انجام دادم. دوست داشتم توانایی‌هایم را به خیلی‌ها ثابت کنم و خدا را شکر این اتفاق افتاد. در برخی از برنامه‌ها، کارشناسان نمره‌های خوبی به من دادند.

اگر در استقلال بودم، نسبت به ملوان بیشتر دیده می‌شدم، اما ملوانی‌ها برایم زحمت کشیدند و از تک تک آنها می‌کنم. دو سال خوب را در این تیم پشت سر گذاشتم. سه بازی آخر ملوان در لیگ مصدوم شدم و اجازه بازی نداشتم اما با آمپول وارد مسابقات شده و دردم بیشتر شد. به همین خاطر جراحی کوچکی انجام دادم. امیدوارم با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیتم بتوانم در استقلال به مرز آمادگی برسم.

*در بیشتر اردوهای تیم ملی دعوت شده‌ای. فکر می‌کنی چقدر این شانس را داشته باشی که به بازیکن فیکس تیم ملی تبدیل شده و در جام جهانی بازی کنی؟

همه فکر و ذکرم را برای تیم ملی گذاشته‌ام. باید در باشگاهم خوب باشم تا در تیم ملی هم عملکرد خوبی به نمایش بگذارم. امسال سال مهمی در پیش دارم و می‌خواهم یکی از نفرات اصلی کی‌روش باشم. کی‌روش علاقه خاصی به من دارد و با وجود اینکه مصدوم بودم، به اردوهای تیم ملی دعوت می‌شدم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    0 0
    پس بیخود کردی، رفته بودی پرسپولیس!
  • ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    0 0
    کنعانی الانم بچه ای داداش .فک نکن بزرگ شدی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس