کد خبر 591162
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه فرصت زیادی نداریم نمی‌توانیم بیشتر از این کاوه رضایی بمانیم و با گزینه‌های دیگر وارد مذاکره خواهیم شد.

به گزارش مشرق، پندار خمارلو در مورد دلایل منتفی شدن حضور کاوه رضایی در پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: ما سه نوبت و از روز چهارشنبه مذاکرات‌مان را با کاوه رضایی آغاز کرده و ادامه دادیم و قرار بود امروز همه چیز نهایی شود که این اتفاق رخ نداد.

وی افزود: ما براساس اصول فنی و اخلاقی که داریم با بازیکن مدنظرمان وارد مذاکره می‌شویم و مبالغ‌مان نیز مشخص است. فکر کنم در مورد محمدحسین کنعانی‌زادگان صراحت خود را نشان دادیم و روی اصولی که داریم، پایبند بودیم.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه دلیل پرسپولیسی نشدن رضایی مسائل مالی نبود، خاطرنشان کرد: ما روز پنجشنبه به نوعی توافقات نهایی خود را با رضایی انجام دادیم و قرار شد امروز با این بازیکن قرارداد رسمی ببندیم، اما این بازیکن اعلام کرده قصد دارد به پیشنهاد خارجی‌اش فکر کند و آن را در اولویت قرار دهد. با این شرایط ما بیشتر از این نمی‌توانیم منتظر بمانیم و به گزینه‌های دیگرمان فکر خواهیم کرد، از این جهت که تمرینات‌مان آغاز شده و باید هر چه زودتر تیم‌مان کامل شود.

خمارلو در واکنش به این پرسش که آیا پیشنهاد استقلال به این بازیکن قیمت او را بالا می‌برد، خاطرنشان کرد: ما کارمان را می‌کنیم و استقلالی‌ها هم کار خودشان را می‌کنند. ما براساس اصول خودمان در نقل‌وانتقالات عمل کردیم. رضایی تأکید کرده که پیشنهاد خارجی دارد و ترجیح می‌دهد آن را در اولویت قرار دهد ضمن اینکه باشگاه با نظر برانکو گزینه‌های دیگری را هم مدنظر دارد و برای جذب آنها اقدام خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: گفته می‌شد ما به خاطر مفاد قرارداد یا مسائل مالی با رضایی توافق نکرده‌ایم، اما این‌طور نیست. در واقع ما در همه موارد به توافق نهایی رسیدیم و فقط پیشنهاد خارجی او مانع پرسپولیسی شدنش شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا رضا نورمحمدی به پرسپولیس بازخواهد گشت، گفت: نه موضع باشگاه در خصوص رضا نورمحمدی تغییر نکرده است و او قطعاً به تیم بازنمی‌گردد.

خمارلو درباره احتمال بازگشت مهدی طارمی نیز توضیح داد: طارمی چهار پنج روز بعد از لیگ توسط وکیل خود به ما پیغام داد برای فصل بعد روی او حساب نکنیم و دنبال مهاجم باشیم. شرایط در مورد طارمی تفاوت نکرده و پیغام جدیدی از او و وکیلش دریافت نکرده‌ایم. او قصد دارد برای ادامه فوتبال راهی خارج از ایران شود و اصلا هم بحث مالی بین طارمی و باشگاه پرسپولیس مطرح نشده است.

وی در مورد جذب مهاجم عراقی نیز توسط باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: در مورد جذب بازیکن خارجی باید بگویم هنوز هیچ گزینه‌ای نهایی نشده و باشگاه و برانکو در حال بررسی گزینه‌ها هستند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس