کد خبر 590901
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳

سرمربی جوان آبی‌ها در اولین جلسه تمرینی تیمش برای چندمین بار مدعی شد که این تیم مشغول مذاکره با ۲ بازیکن بزرگ است و تا پایان هفته تکلیف جذب آنها مشخص خواهد شد.

به گزارش مشرق، در روزهایی که تقریبا تمام هواداران استقلال از موفقیت این تیم در فصل نقل و انتقالات ناامید شده‌اند، سرمربی جوان آبی‌ها در اولین جلسه تمرینی تیمش برای چندمین بار مدعی شد که این تیم مشغول مذاکره با 2 بازیکن بزرگ است و تا پایان هفته تکلیف جذب آنها مشخص خواهد شد.

این چندمین بار است که منصوریان چنین وعده‌ای به هواداران تیمش می‌دهد و خیلی‌ها دوست دارند بدانند ستاره‌های مورد نظر او چه کسانی هستند؟ استقلال تا پایان فصل نقل و انتقالات تنها یک سهمیه لیگ برتری و البته دو سهمیه بزرگسال می‌تواند جذب کند و گفته می‌شود آبی‌ها به شدت به دنبال جذب قاسم حدادی‌فر هستند. البته علیرضا منصوریان با معاوضه علی قربانی و فرشید باقری با حدادی‌فر مخالفت کرد ولی استقلال همچنان به دنبال پرداخت مبلغ رضایت‌نامه در ازای به خدمت گرفتن حدادی‌فر است. در صورتی که آبی‌ها موفق به جذب حدادی‌فر نشوند در آن صورت کاوه رضایی گزینه بعدی آنها در فصل نقل و انتقالات خواهد بود.

اما استقلالی‌ها روی آرش افشین هم نظر مثبتی دارند و با توجه به اینکه این بازیکن سهمیه لیگ برتری محسوب نمی‌شود، آبی‌ها به دنبال جذب این بازیکن هستند. در صورتی که استقلال بتواند قاسم حدادی‌فر و آرش افشین را جذب کند به نظر می‌رسد کار این تیم در فصل نقل و انتقالات تمام می‌شود. استقلال در حال حاضر وریا غفوری، بختیار رحمانی، فرشید باقری، علی قربانی و محمدحسین کنعانی‌زادگان را به عنوان سهمیه بزرگسالان جذب کرده است و البته رابسون، بازیکن برزیلی که سابقه بازی در سری B این کشور را دارد هم به جمع آبی‌ها اضافه خواهد شد.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
    0 0
    هواداران استقلال هیچ هم نگران نیستند. ما به برنامه ریزی و توانایی منصوریان ایمان داریم. نگران باید تیم رقیب باشد که جو گیر شده و برای راضی کردن هواداران با جمع کردن بازیکنان اسمی ( با استفاده از پرداختهای میلیاردی عابر بانک که به جای پرداخت حقوق کارگران خود پولها را اینجا هزینه می کند و این نوع پرداختها در سطح ورزش دنیا یک تخلف محسوب می شود که در کشور ما کسی به آن توجه نمی کند )حاشیه را به اردوی خود برده .
  • بینام ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
    0 0
    اتفاقا من فکر میکنم خود آقای منصوریان منبع و سرشار از حاشیه هستش ایشون از حاشیه سازی خودش و کاپیتان تیمش باید بترسد استقلال امسال با بازیکنایی که گرفته واقعا حاشیخ درست کرده برا خودش خدا وضعیت تیم رو بخیر بگذرونه آه مظلومی دنبال تیممون هست
  • ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
    0 0
    زرشششششششششششششششششک اینو نگی چی بگی دربی بهتون میگیم چی به چیه هرچند بعید میدونم بفمین چون اگه قرار به فهمیدن باشه خیلی وقت پیش باید میفهمیدید که متاسفانه تا حالا هم نفهمیدید
  • سیروس ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
    0 0
    ناشناس عزیز شما که قهرمانی امسالتونو بخاطر همین داش علی ما از دست دادین چرا این حرفو میزنین!!!! همین 4 یا 5 هفته پیش نفت با اون بضاعت و اون تماشاگر تو اون استادیوم مملو از هوادار قرمز با 2 تا گل سرختون کرد، یادت رفته دلاور؟!!!!
  • سیروس ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
    0 0
    منصوریان اگر قرار بود درگیر حاشیه بشه هیچوقت به اینجا نمیرسید. وقتی یه مربی در حد منصوریان تیم ملی امید رو بخاطر حاشیه سازی علی دایی رها کرد، ثابت کرد که چقدر قاطعه ضمن اینکه از نظر توانایی و معلومات هم اظهرومن الشمس هست و نیازی به تعریف من نداره. بالاخره گاس هیدینگ رو با تیم ملی روسیه تو یه کشور دیگه شکست دادن کار هرکسی نیست.
  • گمنام ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
    0 0
    شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی مشت مشت گه دانه دانه . شما استقلالی فقط ادعا دارید . و تنها چیزی ندارید اخلاق . ان شالله امسال زمینه قهرمانی شما در فصل بعد پیش میاد . قهرمانی در لیگ دسته یک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس