کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران در پیغام جدیدی که در صفحه فیسبوک خود منتشر کرده خواستار عذرخواهی برانکو ایوانکوویچ از مردم ایران و فدراسیون شده است.

به گزارش مشرق، کی روش در بیانیه جدید خود مدعی شده که سرمربی پرسپولیس با حرفهایش در ایفمارک مردم را گمراه کرده است.(صحبت های برانکو را اینجا بخوانید) این در حالی است که روز گذشته باشگاه پرسپولیس از سرمربی اش خواست در ادامه سکوت کند و برانکو هم با مصاحبه آرام ترش نسبت به قبل به این جدال دامن نزد.
بیانیه سرمربی تیم ملی ایران را در زیر می خوانید:

"دوستان عزیزم، همان طور که اخیرا همه متوجه شده اید، آقای برانکو در ایفمارک که یکی از ساختمان های رسمی فدراسیون فوتبال  است، حضور یافت. آقای برانکو بدون آن که از برخی اطلاعات مطلع باش با رسانه ها صحبت کرد و اتهامات بی اساس و سنگینی را وارد کرد. در آن مکان، آقای برانکو ترجیح داد سنگ پرت کند و پس از آن دستانش را پنهان کرد. با توجه به شناختی که از او به عنوان یک جنتلمن داشتیم فقط می توانستیم نا امید و شگفت زده شویم.

آقای برانکو از سر نا آگاهی یا عناد تصمیم گرفت تمام ایرانیان را در مورد تست های پزشکی بازیکنان گمراه کند. جدا از آن آقای برانکو سعی کرد مرا در مقابل  تمامی باشگاه های ایران قرار دهد و وانمود کند که من در مسابقات لیگ منافع یا تاثیری دارم. در نهایت آقای برانکو همچنین تصمیم گرفت تا سردسته گروهی باشد که با تمامی توافقات مخالفت می کنند. او به بازیکنان تیم ملی اجازه نداد تا در کمپ تیم ملی حضور یابند و در تمرینات کلیدی برای آماده سازی جام جهانی شرکت کنند.

تمایل دارم تا از تمامی مردم ایران درخواست کنم  که نسبت به  این کمپین گمراه کننده هوشیار باشند. برای آن که بتوان به خوبی از کار تیم ملی و پیشرفت بازیکنان ملی پوش دفاع کرد باید تعصب و عرق ملی وجود داشته باشد. اشتباه نکنید: برای آماده سازی مناسب تیم ملی یک نقشه مناسب وجود دارد و در این برنامه ها به تمامی باشگاه ها و بازیکنان احترام می گذاریم. مسیر حرفه ای ما و احترام به تمامی باشگاه ها و هواداران ایرانی به ما اجازه نمی دهد که کاری غیر از این را انجام دهیم.

با این وجود حقیقت این است که پس از حرفهای آقای برانکو، تمامی  برنامه های تیم ملی ایران که توسط رئیس فدراسیون، هیئت رئیسه و سازمان لیگ تعیین شده بود لغو شد. این مسئله به صورت جدی آماده سازی ما برای جام جهانی را به خطر می اندازد.

آقای برانکو به اندازه کافی زمان خواهد داشت که به تمامی هواداران ایرانی (شامل هواداران بی نظیر پرسپولیس)  در مورد روش حمایتش از فوتبال ایران توضیح بدهد. آقای برانکو همچنین زمان کافی خواهد داشت تا از رئیس فدراسیون، هیئت رئیسه و سازمان لیگ و تمامی هواداران (شامل هواداران پرسپولیس) به خاطر حرفهای نامناسب و گمراه کننده اش عذرخواهی کند.

تا آن زمان تلاشمان را خواهیم کرد تا  در فدراسیون فوتبال با همدیگر این مسئله را درک کنیم که چطور ممکن است که یک نفر  می تواند تمامی منافع ملی را منفجر کند."
منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    0 0
    برو بابا .بیسواد کیسه
  • محمد ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    0 0
    اقای کیروش شما یک دروغگوی بزرگ هستید.کوچکتر از ان هستید که در مورد برانکو صحبت کنید
  • ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    0 0
    اين بيانيه را منصوريان نوشته تا کيروش منتشر کنه
  • فوتبالی ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    0 0
    اینکه صدای دشمنان پرسپولیس از دهان کیروش بیرون میاد .عجیب نیست .کیروش فقط بی سوادهای فوتبالی امثال منصوریان راقبول دارد.و از اینکه افرادی فوتبال فهم مانند برانکو در ایران حضور دارد و خواهان حق پر طرفدار ترین تیم اسیا و ایران است را موقعیتی برای خراب کردن برانکو بکار میگیرد.برانکوی که نشان داد خوب فوتبال را میفهمد....و خطری برای کیروش است .
  • ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    0 0
    برانکو بهتر از کیروشه ؟؟؟ !!!!! امروز رو فقط نبین ، گذشته آقای برانکو رو هم نگاه کن. در جام جهانی
  • بی سواط ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    0 0
    امیدوارم کیروش سریعتر از ایران بره نه برای اینکه مربی بدیه نه برای اینکه بهتره بره جایی که ارزشش رو بدونن بره جایی که به خاطر کمی علمشون و به خاطر کمی امکانات بقیه تحقیرش نکنن متاسفانه مربیان ما بر علیه مربی تیم ملی هستن و این موجب عکس العملشون به هم هستش ونمیدونم چرا همه مربیان سعی میکنن با کیروش درگیر بشن هنوز اتفاقی که برای ایویچ افتاد و اونو قبل جام جهانی دیپورت کردن یادمون نرفته
  • محمد ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    0 0
    کیروش مافیا ساکت شو.برانکو سرور شماست پرسپولیس عشقم
  • بهنام ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    0 0
    آقای کی روش ما به خاطر حرفهای بی ادبی تو از مردم عذر خواهی می کنیم
  • ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    0 0
    با پرسپولیس یا در افتادی پس بدا به حالت 40میلیون پشت برانکو هستند چون ادب دارد
  • شاهین ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    0 0
    دیگه کسی گول حرفای کیروشو نمیخوره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس